Vis Nummer fra Schneider ?.
Fra : Brian

Dato : 13-07-03 14:16

Hej NG.
Jeg har en Schneider vis nummer som jeg ikke kan få til at gøre som jeg vil
.
Jeg har desværre ikke manualen mere, og vil derfor spørge
om der er en som kan hjælpe med en sådan her i gruppen ?.

Der står ikke noget model nummer på nummerviseren, men det er en
af de her B&O lookalike , design Jacob Jensen.
Den er ca. 15x9 cm med grå og sort front, med 4 knapper
(P&T nummer 014682 hvis det kan bruges til noget ?).
Jeg håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe med en manual.

Fjern venligst NoNo i min E-mail adresse !!

Mvh. Brian