vægtafgift
Fra : Christian Knudsen

Dato : 02-04-01 18:34

Betaler man egentlig vægtafgift på en mc, og i så fald, hvor meget skal jeg
regne med at betale for min GS500E fra '98???

Christian
GS500E

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 02-04-01 19:06

du skal betale lige præcis
560.-
og det ved jeg fordi jeg lige har betalt min egen..

Kim Jørgensen
GS 500

Fra : RadioMan

Dato : 02-04-01 20:59

--
"Everything i write will be misunderstood. Please do not be angry. I'm just
a Dumb Blonde Danish Boy"
Kim Jørgensen <dooh@post.tele.dk> wrote in message
> du skal betale lige præcis
> 560.-
> og det ved jeg fordi jeg lige har betalt min egen..

- Og vel egentlig fordi det er taksten for køretøjer fra 0 - 600 kilo...

RadioMan