Hjælp vores datter!!!!
Fra : thomas

Dato : 09-07-03 16:33

Støt Maja!!
Se www.maja.speedinet.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-07-03 17:51

thomas wrote:

> Støt Maja!!
> Se www.maja.speedinet.dk

Hej Thomas

Opslag som ovenstående er ikke velset i denne gruppe, og forøvrigt
heller ikke i de fleste andre grupper. Du kan eventuelt læse om
netiketten og fundatserne for de enkelte grupper på http://usenet.dk.

Se også afsnittet om at sende til flere grupper på:
http://usenet.dk/netikette/essentiel.html

Når ingen fortalte dig dette sidste gang, skyldes det nok, at vi synes,
det er synd for dig/jer. Men vores medfølelse bør ikke føre til, at du
gentager dit opslag hver måned.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : thomas

Dato : 09-07-03 19:01

ok sorry det vidste jeg ikke, men man er squ lidt desperat i denne situation

Fra : Trond Svendsen

Dato : 09-07-03 19:52

"thomas" <hammershoi(fjern)@adslhome.dk> skrev i melding :

> ok sorry det vidste jeg ikke, men man er squ lidt desperat i denne
situation

Ikke si sorry, den er den idioten som svarte deg som bør si sorry.

IDIOT !

Trond

Fra : Henrik H

Dato : 03-08-03 09:28

Kim Ludvigsen du er den største nar jeg har mødt her på NG, og jeg har godt
nok set en del, magen til idiot skal man nok bruge et halv liv på at støde
på igen

mvh

Henrik

Fra : Peter Sørensen

Dato : 03-08-03 17:59

In article <3f2cc78b$0$5145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
henrikh@REMOVEEEupzone.dk says...
> Kim Ludvigsen du er den største nar jeg har mødt her på NG, og jeg har godt
> nok set en del, magen til idiot skal man nok bruge et halv liv på at støde
> på igen

Som udenforstående, der af og til har værdsat Kims indlæg, kunne man let
forledes til at tænke det samme om dig Henrik...

--
Peter Sørensen
nwcATeurope.com

The solution to many problems lies in having somebody else do the work.
[Andrew S. Tanenbaum]

Fra : Henrik H

Dato : 04-08-03 06:24

Sådan set ligeglad med hvad en gammel mand med dårlig smag, fra Aalborg
syntes.

/Henrik

Fra : michelangelo

Dato : 17-07-03 20:59

Hej Thomas, Maja og Anja. Det er en fin side I har lavet.
I vil gerne have at man støtter Jer, og det kunne jeg da nemt forestille mig
at mange vil. Men hvordan skal man gøre det?

Mvh Lasse

Jeg har kigget lidt på

Fra : thomas

Dato : 20-07-03 22:08

hej lasse du kan gå ind på Maja's hjemmeside, under støt Maja der burde du
få de info du mangler :) ellers skriv en mail om hvad det precist er du
ønsker eller ikke forstår

Mvh
thomas hammershøi