debat om Erik Larsen
Fra : erik larsen

Dato : 12-07-03 13:39

Ærlig talt handler den diskution mere om mig, end den handler om kristendom
og hvad Bibelen siger som Guds Ord.

Erik L

erik larsen erik@larsenstruer.dk skrev dette:

[ ... ]
> Men det kræver mere treenigheds forståelse end SDA og JV er i
> besidelse af, og for os kristne er det almen logik at Herren går
> til Sodoma og Gomorra når Han siger det.

Der er bare lige det ved det, at det kun er Erik Larsen og hans
spiritistiske okkultister såsom Reinhard Bohnke m.fl. der er omfattet
af Erik Larsens udtryk "os kristne".

De rigtige kristne, dem der virkelig tror på Bibelen (hvilket ikke
omfatter Erik Larsen og hans spritistiske okkultistvenner), har
heldigvis ikke samme opfattelse af treenigheden som Erik og hans
spiritistiske okkultistvenner har det.

De rigtige kristne, som Erik Larsen og hans spiritistiske
okkultistvenner ikke tilhører, bygger deres treeighedsopfattelse på
Bibelen og den alene, og ikke på spiritistisk vranglære fra
okkultister.

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/ om bl.a. skabelse
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-07-03 15:14

Andreas og Erik, nu må I sgu' ta' og styre jer!

Tror I det er en børnehave, det her? I ter jer jo som to femårige med jeres
gensidige tilsviniger og laver således en masse unødigt "støj" i gruppen.
Lad os lige holde os til emnet for gruppen og undgå mudderkastning, tak!

Anders Peter Johnsen