Java2 i browsere
Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 02-04-01 17:44

Hej

Jeg har brugt lidt tid på at finde løsningen på at IE og flere andre
browsere ikke understøtter Java2, og på den her side finder man direkte
links til Sun, der er kommet med en løsning

http://www.math.ku.dk/~koelbek/datkit/java2.html

--
Hilsen AHJ

Anders Holm Jensen

Fra : Tor-Einar Jarnbjo

Dato : 02-04-01 21:20

Anders Holm Jensen wrote:

> [...]
> browsere ikke understøtter Java2, og på den her side finder man direkte
> links til Sun, der er kommet med en løsning

Hvor lenge har du fått denne "løsningen" fra Sun? Tre år? Og hvis du
gjør deg bryet med å linke til JRE fra Sun, så kunne du jo henvist til
den nyeste versjonen og ikke 1.2.2.

Tor-Einar

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 03-04-01 07:53

"Anders Holm Jensen" <ahjmw@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> browsere ikke understøtter Java2, og på den her side finder man direkte
> links til Sun, der er kommet med en løsning

Flot.

men fejlmeldingen man får er forkert.

Den siger 'java not enabled' og det er noget vrøvl

Den skal nærmere sige forkert java version.

p.s.

JDK1.2.2 er forældet for mange år siden.

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 03-04-01 15:00

Jeg har brugt linket til Sun, og derfra fået min viden.
Og det virker fint !!!!!!!!!

Prøv det

Hilsen AHJ

Fra : Theo Stidsen

Dato : 03-04-01 16:04

> Jeg har brugt linket til Sun, og derfra fået min viden.
> Og det virker fint !!!!!!!!!
>
> Prøv det

Jeg tror det Søren henviser til er, at det er version 1.2 af convert
(Java1.2) der linkes til og ikke version 1.3 (Java1.3)

Theo Stidsen

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 04-04-01 07:34

"Theo Stidsen" <stidsen@image.dk> wrote in message

> Jeg tror det Søren henviser til er, at det er version 1.2 af convert
> (Java1.2) der linkes til og ikke version 1.3 (Java1.3)

lige netop