Pixel View GeForce 2 GTS 64 DDR w/TVout er~
Fra : Michael Nielsen

Dato : 02-04-01 17:37

Hej gruppe, er der nogen der kan anbefale eller fraråde dette kort:

Pixel View GeForce 2 GTS 64 DDR m/TVout?

Det koster kun 2100,- hos www.chippen.dk? men er det noget hver?

--
M.V.H
Michael Nielsen

Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 03-04-01 18:05

> Hej gruppe, er der nogen der kan anbefale eller fraråde dette kort:
> Pixel View GeForce 2 GTS 64 DDR m/TVout?
> Det koster kun 2100,- hos www.chippen.dk? men er det noget hver?

Jeg har det samme kort blot uden tv-out, købt hos www.chippen.dk, og jeg
synes det kører glimrende, ingen problemer med installation. Men der følger
ikke rigtig nogen ekstra ting med kortet som f.eks. spil. Jeg får ca. 3100
point i 3dmark2001 med en athlon 800@933, kvaliteten på tv-udgangen kan jeg
som sagt ikke sige noget om !

Mvh. Roald Skødt Poulsen
-- Rolig nu, Rom blev ikke brygget på en dag --

Fra : Jakob Overgaard

Dato : 05-04-01 07:50

Andre med nogle erfaringer?

< 2000,- for et 64mb ddr gts er da for vildt billigt )

Hører gerne nærmere
/Jakob

Fra : Kim Hansen

Dato : 05-04-01 14:58

Hej
Jeg har også købt sådan et kort, det kører kanont.
Ihvert fald i forhold til mit gamle tnt2 ultra, det er et
meget bedre billede, og der er flere detaljer med i spil (
eller er det fordi det er et bedre billede at man ser dem? )
Bilspil virker nemmere at køre, de andre er flottere.
Antialaising virker bare godt.
Jeg er glad for mit kort, min viv er mindre glad ( 2000.- )
Hun bliver nok god igen

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF
Fyn

Fra : Jakob Overgaard

Dato : 05-04-01 16:50

Hva' drivere og driverkonflikter?

Har haft en del bøvl med et Creative GeFroce 2 MX i Unreal Tournament,
Half-Life og Quake III (på en Win Me, AMD K6-2 400Mhz)

Noget blev fikset i bios setup, men skulle downloade en del
driverupdates, før spillene ville funke og Blaster Control 4 virke
optimalt. Mærkeligt.

Creative er mig bekendt = kvalitet, pålidelighed og god service. Men
det blev sat lidt i perspektiv.

Ved køb af Pixel View ønsker jeg ikke at have de samme (ell. værre)
problemer.

At der er gode erfaringer med kortet er jo u d m æ r k e t !

Men hvordan er softwaren? Skal man lede efter nye drivere eller hente
nogle af nVidea's reference drivers?

/Jakob

Fra : Kim Hansen

Dato : 05-04-01 18:34

On Thu, 05 Apr 2001 17:49:45 +0200, Jakob Overgaard
<jko@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
>At der er gode erfaringer med kortet er jo u d m æ r k e t !
>
>Men hvordan er softwaren? Skal man lede efter nye drivere eller hente

Jeg bruger nVidias drivere, jeg har ikke engang kigget cdén
der fulgte med igennem. Kortet kører forøvrigt
Core clock : 200
Memory clock : 401
og det er standard.
Jeg mener at have læst at det kun var Hercules/Guillemot der
gjorde det, og at andre kørte 200/333. Men jeg er ikke helt
sikker.

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF