poul dissing
Fra : Hans H. Pedersen

Dato : 16-07-03 22:57

Poul dissing spillede sidst i 60'erne sammen med Beefeaters.
Er noget af det udgivet på CD ??

Jeg tænker på numre som:

"Kvælerslangen"
"Lad mig bli' noget"
"Den grimmeste mand i byen"

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 16-07-03 23:19

In <3f15ca20$0$32472$edfadb0f@dread16.news.tele.dk> "Hans H. Pedersen" <hhkp@mail.tele.dk> writes:

>Poul dissing spillede sidst i 60'erne sammen med Beefeaters.
>Er noget af det udgivet på CD ??

>Jeg tænker på numre som:

>"Kvælerslangen"
>"Lad mig bli' noget"
>"Den grimmeste mand i byen"

Hmm. Min gamle single med "Lad mig bli' noget" er lige knaekket

Men karma records, som bliver drevet af gode gamle
toemre-claus har nogle Dissing cd'er:

http://www.karma.dk/

Mvh
Martin

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 16-07-03 23:49

"Hans H. Pedersen" <hhkp@mail.tele.dk> skrev i news:3f15ca20$0$32472
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Poul dissing spillede sidst i 60'erne sammen med Beefeaters.
> Er noget af det udgivet på CD ??
>
> Jeg tænker på numre som:
>
> "Kvælerslangen"
> "Lad mig bli' noget"
> "Den grimmeste mand i byen"

Jep - den originale LP "Jeg er en tosset spillemand" fra 1969 er
udgivet som CD i 1996 - nummeret er ELAP 46613 (indeholdere også en
del numre uden Beefeaters).

Derudover er der "Nøgne øjne" LP'en (også fra 1969), som er udgivet
på CD i 2000 med nummeret SONET 159 634-2, og det er numre med PD &
Beefeaters, men andre numre end dem du nævner her.

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.bindernaes.dk>

Fra : Ole Thomsen

Dato : 17-07-03 06:37

Hans H. Pedersen wrote:

> Jeg tænker på numre som:
>
> "Kvælerslangen"
> "Lad mig bli' noget"
> "Den grimmeste mand i byen"

Ahhh, røg lige i tidsmaskinen....det var de fedeste børnesange

Ole Thomsen

Fra : Ultimatos

Dato : 17-07-03 22:46

"Hans H. Pedersen" <hhkp@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Poul dissing spillede sidst i 60'erne sammen med Beefeaters.
> Er noget af det udgivet på CD ??
>
> Jeg tænker på numre som:
>
> "Kvælerslangen"
> "Lad mig bli' noget"
> "Den grimmeste mand i byen"

I 1997 blev der udgivet en dobbelt opsamlings cd, "Troubadouren´s Bedste"
bl.a. med de tre numre du tænker på (+ 32 andre gode numre!) ("Joker
Records, cd 81580)

m.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-03 19:38

hvad fanden er der nu galt med vinyl og tapes...? alt du nævner kan skaffes
på vinyl, det er da meget bedre

:)

Fra : Ole Damgaard

Dato : 21-07-03 10:39

Godmorgen lille land: komponist - Carsten Mørch, Tekst- Niels Brunse