[RF03] Så er det afsløret...
Fra : Troels

Dato : 14-07-03 14:30

Bare fordi man er kendt, behøver man ikke se man ikke godt ud når man sover
http://www.hyldig.dk/rf03/sondag1/P6290019.JPG

Hvis man klikker lidt rundt på siden kan man til gengæld finde backstage
billeder af ham gutten fra Metallica, og en usandsynlig lækker bassist (ikke
fra Metallica).

Meget festligt. Også selvom man ikke var der...

/Troels

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 14-07-03 18:19

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message
> Hvis man klikker lidt rundt på siden kan man til gengæld finde backstage
> billeder af ham gutten fra Metallica, og en usandsynlig lækker bassist
(ikke
> fra Metallica).

SÅ lækker er hun vist heller ikke.

> Meget festligt. Også selvom man ikke var der...

Yeah, og meget festligt nogle af de billeder der dukker op sommesteder
(noget du bevidst har lagt ind?)

--
Anders Vind Ebbesen
Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk

Fra : Troels

Dato : 14-07-03 19:27

> (ikke
>
> SÅ lækker er hun vist heller ikke.

Hend' fra Slovo er da ret lækker (eller også kommer jeg for lidt ud)

> Yeah, og meget festligt nogle af de billeder der dukker op sommesteder

Hmm?!?

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 14-07-03 20:13

> Hmm?!?

Jeg fik billeder op af Chloe Jones og en anden nøgenmodel på et tidspunkt,
når jeg klikkede på det billede med betjenten bl.a...

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 14-07-03 20:52

> Jeg fik billeder op af Chloe Jones og en anden nøgenmodel på et tidspunkt,
> når jeg klikkede på det billede med betjenten bl.a...

Mon ikke du skulle checke hvad der er installeret af sjove ting på din PC
gennem diverse spyware i stedet? *G*

/M

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 14-07-03 21:13

"Morten Bock Sørensen" <news@mortenbock.dk> wrote in message

> Mon ikke du skulle checke hvad der er installeret af sjove ting på din PC
> gennem diverse spyware i stedet? *G*

Haha, jeg tvivler

Jeg tror nærmere der har været lidt issues med webserverens konfiguration
(nogle af de rigtige billeder tog også uforholdsmæssigt lang tid om at komme
frem mv). Men spooky i hvert fald, jeg kan ikke genskabe problemet nu.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-07-03 19:30

Troels wrote:
> Bare fordi man er kendt, behøver man ikke se man ikke godt ud når man sover
> http://www.hyldig.dk/rf03/sondag1/P6290019.JPG

æææhh.. hvem er det?

/Robert

Fra : Troels

Dato : 14-07-03 19:34

> æææhh.. hvem er det?

Det er ham Kashmirgutten

/Troels

Fra : Mikael Schøler

Dato : 14-07-03 21:17

> sover

> Det er ham Kashmirgutten
>
> /Troels

Nååååååårh ham... uhm.. :)

Mikael som også har sittet og undret sig over hvem hulen han var.. :)

Fra : Dallemusen

Dato : 23-07-03 08:54

Jeg stemmer for at Troels ikke kommer nok ud
c",)