Ascom Avena 233 plus
Fra : "Bisgaard, Michael"

Dato : 02-04-01 17:15

Jeg vil købe en trådløs telefon og overvejer Ascom Avena 233 plus. Er der
nogen der har erfaringer med denne? Kan en anden bedre anbefales?

Nu skal jeg også tilfældigvis til Berlin i påsken og overvejer at købe den
der. Er der noget problem ved det? Virker 'vis nummer' osv. som det skal?
Den koster 1700 Kr herhjemme, men ca 350 DM i Tyskland.

Til sidst, er der nogen dansk side med billigste priser på telefoner i stil
med www.edbpriser.dk <http://www.edbpriser.dk> og www.mobilpriser.dk
<http://www.mobilpriser.dk> ?

Mvh Michael

--
Posted from hypnos.cps.intel.com [192.198.165.17]

Fra : HKJ

Dato : 02-04-01 17:48

http://dk.pricerunner.com/ har prissammenligninger på trådløse telefoner,
men det er ikke nødvendigvis de billligste priser, check de store varehuse
for tilbud.
Jeg købte et Gigaset 3015 comfort, den billigste pris på pricerunner var PRC
med 1600-1700 Kr, men ElGiganten havde den på tilbud til 1300 Kr.

Gigaset Comfort telefonen er jeg godt tilfreds med, de ting jeg er glad for
er:

En indbygget telefonbog meget lig en mobiltelefon og virker sammen med den
indbyggede vis nummer funktion.

En utrolig god håndfri funktion. Stil telefonen på bordet og før samtalen
(det virker, jeg har endnu ikke været ude for at folk klager over
lydkvaliteten når jeg gør det).

Digital telefonsvaren. Har indbygget talemaskine (på dansk) som siger
hvornår opkaldet blev modtaget (Praktisk ved fjernaflytning).

Hvis du køber flere håndsæt kan du også kopierer telefonbogen imellem
håndsættene.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-04-01 17:51

""Bisgaard, Michael"" <michael.bisgaard@intel.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vil købe en trådløs telefon og overvejer Ascom Avena 233 plus. Er der
> nogen der har erfaringer med denne? Kan en anden bedre anbefales?

Jeg anbefaler altid Siemens. De har også et stort tilbehørsprogram

> Nu skal jeg også tilfældigvis til Berlin i påsken og overvejer at købe den
> der. Er der noget problem ved det? Virker 'vis nummer' osv. som det skal?

Tysk visnummer på analoge telefoner virker ikke i DK

> Den koster 1700 Kr herhjemme, men ca 350 DM i Tyskland.

Den besparelse er IMHO ikke besværet værd

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-04-01 19:46

""Bisgaard, Michael"" <michael.bisgaard@intel.com> wrote in message
Jeg vil købe en trådløs telefon og overvejer Ascom Avena 233 plus. Er der
nogen der har erfaringer med denne? Kan en anden bedre anbefales?

Hej...

Jeg har den....

Den er vældig flot..

Den har en masse gode funktioner..

såsom.. God telefonsvarer, kan fjern aflyttes..

Man kan stille den fra sig, og føre en samtale..

Stemmestyret opkald (dog ikke lige så god som Nokia´s 6210,
stemmegenkendelse)

GAP - kan bruges sammen med andre håndsæt/baser

Virkelig god i hånden

vis nummer, med opkalds register

forskellige ringe signaler.. Samt at man kan indtale sin egen ringetone...
Ja,,,, du læste ikke forkert.

samt en masse andre ting...

Dog har jeg som eneste ris,,, at jeg har lidt problemer med ekko..

Jeg har fået den skiftet ud i telebutikken... Er bedre nu.. ( jeg ved ikke
helt hvad det er der gør det...) måske softwaren. Som er opdateret.

Bjarke