beethoven
Fra : frank jørgensen

Dato : 09-07-03 19:34

Hej NG
er der nogen der ved hvor man kan hente beethovens symphoni no 5 så man kan
høre den,
på forhånd tak.
frankie

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 09-07-03 19:51

On Wed, 9 Jul 2003 20:33:43 +0200, "frank jørgensen" <frankieboy@mail.dk>
wrote:

>Hej NG
> er der nogen der ved hvor man kan hente beethovens symphoni no 5 så man kan
>høre den,
Den ligger formodentlig til udlån på dit lokale bibliotek.

Hvis ikke du ved hvor det ligger, kan det sikkert findes på
http://bibliotek.dk/

Spøg til side - jeg ved godt hvad du snakker om, men de dersens P2P tjenester,
er ikke noget man snakker højt om.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 10-07-03 07:43

"frank jørgensen" <frankieboy@mail.dk> wrote in message

> Hej NG
> er der nogen der ved hvor man kan hente beethovens symphoni no 5 så man kan
> [...]

Jep - den er lige til at hente i enhver musikforretning.

Mvh. JIB

Fra : Daniel Jørgensen

Dato : 10-07-03 19:35

"frank jørgensen" <frankieboy@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> er der nogen der ved hvor man kan hente beethovens symphoni no 5 så man
> [...]

Langt de fleste computere har den faktisk indbygget, skulle jeg mene...

Det gælder dog tilsyneladende ikke for XP, men 95 og 98 har den i hvert

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 14-07-03 04:24

http://www.classicalarchives.com/beethovn.html

mvh