Jonas/Daniel ??
Fra : Ralph

Dato : 09-07-03 15:52

Hørte en sang imorges med Shirley og Daniel sagde værten (don´t look for
love- tror jeg), har hun ikke også lavet noget med Jonas (Winge Leisner)?
Desværre har P3 ingen playlist for 7-8.

Træls jeg har altid troet at det var Jonas, og derfor altid troet at dommer
i stjerne for en aften, Jesper Winge Leisner, stemte på James Sampson, netop
fordi han synger som hans egen søn (Jonas), Misforstå mig ret, jeg synes han
var den helt rigtige vinder.

Venligst
Ralph

Fra : [DK]Stegtflæsk

Dato : 09-07-03 17:27

> Hørte en sang imorges med Shirley og Daniel sagde værten (don´t look for
> love- tror jeg), har hun ikke også lavet noget med Jonas (Winge Leisner)?

Det var værten der tog fejl.
Det var nemlig, som du også antyder, Jonas Winge Leisner der sang den sang
sammen med Shirley.

Mike

Fra : zcully

Dato : 10-07-03 08:00

"[DK]Stegtflæsk" <news1@thiemer.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det var værten der tog fejl.
> Det var nemlig, som du også antyder, Jonas Winge Leisner der sang den sang

Lige som en tilføjelse, så var den hun sang med Daniel "I close my eyes and
think of you".

/Zcully