Trujillo og hans værker
Fra : -V-

Dato : 09-07-03 03:37

Al den seneste tids snak om Metallica og deres optræden på RF, giver mig
anledning til at gøre opmærksom på lidt af Rob Trujillos fortid, nemlig hans
tid som hovedpart af Infectious Grooves.

Infectious Grooves var en slags fritidsband for Mike Muir fra Suicidal
Tendencies og havde en del udskiftning gennem årene. Blandt de mere faste
medlemmer var Rob, som benytter lejligheden til at spille de blærede
funkfills.
De to første Infectious-plader, The Plague That Makes Your Booty Move og
Sarssipius' Ark er heavyfunk, som Red Hot Chili Peppers ville ønske at de
turde spille den, med nogle indlagte sketches, som er brandsjove.
Lyt især til numrene 'You Lie...And Yo Breath Stank', 'Monster Skank', 'Do
The Sinister', 'Turtle Wax', og 'Infectious Grooves'.
Superfedt - god fornøjelse.

Københavnere er velkomne til at komme forbi og smuglytte.

-V-

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 09-07-03 08:57

Således skrev "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> i dk.kultur.musik Wed,
9 Jul 2003 04:37:07 +0200:

>Lyt især til numrene 'You Lie...And Yo Breath Stank', 'Monster Skank', 'Do
>The Sinister', 'Turtle Wax', og 'Infectious Grooves'.
>Superfedt - god fornøjelse.

Jeg har nu også altid været fascineret af basgangen i "Violent and
Funky" fra "Groove Family Cyco".

Knud
--
Np: Real Feel - Institution

Fra : Michael Petersen

Dato : 09-07-03 09:52

Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> mumbled something in

> [...]
> 9 Jul 2003 04:37:07 +0200:

> Jeg har nu også altid været fascineret af basgangen i "Violent and

"Cousin Randy" six foot seven cyco motherfucker rykker nu også meget godt
på anlægget hvis volumenknappen kommer godt op over kl.12.. Mike Muir har
nu noget i sine tekster der kan være lidt skræmmende.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk