Musik i Touren
Fra : BladeWalker

Dato : 08-07-03 18:22

I de sidste 3-4 år har jeg mailet til TV2 for at spørge om hvilket musik
det er de bruger til Tour programmerne. Men jeg har aldrig fået svar (lidt
svagt af TV2 :( )
Men så prøver jeg bare her i stedet for. Musik jeg tænker på er det de
bruger når det har sammendrag fra ugen der gik. Specielt musike hvor der
bliver spillet på didgeridoo (Australsk Aboriginal instrument) Håber der er
nogen der kan hjælpe med med hvad det hedder og hvor man måske kunne finde
det.

BladeW

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-03 21:10

"BladeWalker" <mail@martinfrank.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> nogen der kan hjælpe med med hvad det hedder og hvor man måske kunne finde

Er ikke helt sikker på, hvilket nummer, du mener. Men jeg tror bestemt, det
et nummer af "Pudda Varano" du mener. De er danske. Og de er gode..

Fra : Morten H

Dato : 08-07-03 21:33

BladeWalker wrote:

> [...]
> Men så prøver jeg bare her i stedet for. Musik jeg tænker på er det de
> bruger når det har sammendrag fra ugen der gik.

De senere år har det altid været Cantaloop med US3 til sammendraget.

> [...]
> nogen der kan hjælpe med med hvad det hedder og hvor man måske kunne finde

Det er Dr. Didg. Kan dog ikke huske titlen på nummeret.

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-03 08:27

Èt af de numre, der benyttes, er Pudda Varano. Og ved nærmere eftertanke er
det nummeret "black heat" fra deres seneste - og vistnok sidste - album. Og
der er osse didgeridoo i introen. Time to Grow hedder det pladen. Ned til
pladeforhandleren og få den sat på!
Det er ikke sikkert, de har den hos Fona og Expert (og hvad vi ellers har)
men mon ikke Steroe Studiet har den. Ellers er der specialforretningerne.

jan