Country - Hvem filen er ham der Arly
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-07-03 09:32

Jeg var inde i en næseringsbutik - vrøvl, jegh mener "pladebutik" igår. På
disken var der smasket en dyngefuld cd-er op med en sanger som hedder "Arly"
og som er fra Norge. På skiltet står der vist nok "Norges countrystjerne"
eller noget i en retning.
Det var så`n noget rigtigt godt "Heidi Hauge-musik", så der skal
tilsyneladende smedes mens cd-en er varm. Men hvem er han egentlig? - jeg
har aldrig hørt om ham. Er det simpelthen bare fordi den lette
underholdningsmusik stadig stormer frem at vi får kendskab til, for os,
hidtil ukendte navne fra udlandet. "Steen og Stanley" fra Sverige lægger jo
også landet ned i øjeblikket. De har aldrig gjort sig særligt meget i
Danmark, men kun i Sverige og Norge.
Øhhh hov. Jamen, det var jo ham "Arly" vi kom væk fra. Eer der en
musik-experrt som kan fortælle om ham, altså hans musikalske karriere, ikke
om han spiser "Guldkorn" til morgenmad.

Hilsen Åge

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-07-03 09:37

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> har aldrig hørt om ham. Er det simpelthen bare fordi den lette
> underholdningsmusik stadig stormer frem at vi får kendskab til, for os,

Ja Åge. Det er præcis derfor.
Der har iøvrigt også kørt TV-reklamer for ham et stykke tid.

http://www.arly.net/index.php?show=4&expand=4

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-07-03 09:54

Jeg har hørt at Åge er skabspiercer.

Han vil gerne give udtryk af at han er dansktopfan men fra upålidelig kilde
forlyder det at Åge er fritidspunker. Det siges at Åge har næsten hele hans
spinkle blege krop overtatoveret med alt godt DeathMetal-rock-kulturen plus
diverse skjulte ringe. Nu er der det ved det, at Åge ikke længere er nogen
årsunge og det med næseringe er ikke OK i hans alder. Derfor har Åge set
lyset… han har købt en aftagelig næsering som han render rundt med i private
omgivelser. Alt dette som sagt fra upålidelig kilde.

Hvordan kan det så være at Åge har noget imod unge med næsering… Han er
selvfølgelig misundelig.

Jeg og mange jævnaldrende vil vide at ungdom ikke varer evigt og at alle har
deres tid. Men Poul Borum (bedaget rockanmelder i 80´erne) turde da i det
mindste stå ved hans hang til Heavy Metal og sort læderbeklædning til trods
for han var godt og vel midaldrende på det tidspunkt.

Hvor vil jeg så hen med det ???

Jo Åge --- der er ikke noget galt i at være misundelig – det er skam en alt
for tabubelagt følelse. Men det handler om at stå ved det - at få det ud –
leve det igennem – og komme ud på den anden side igen.

Hilsen fra en midaldrende punkrockfan med hang til folke- eller jazzmusik
Kim

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 08-07-03 12:45

On Tue, 8 Jul 2003 10:31:57 +0200, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

<.........>

> Øhhh hov. Jamen, det var jo ham "Arly" vi kom væk fra. Eer der en
>musik-experrt som kan fortælle om ham, altså hans musikalske karriere, ikke
>om han spiser "Guldkorn" til morgenmad.
Du skulle tage dig et aftenskolekursus i informationssøgning skulle du!
Så kunne du spare dig at indsende dit seneste indlæg og den efterfølgende
latterliggørelse.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas