Stones i Parken
Fra : Martin

Dato : 08-07-03 00:15

På billetten står at dørene åbnes kl. 18 og koncerten starter kl 20.
Betyder det at opvarmningsbandet starter kl. 18 og at Stones går på
kl. 20, eller at opvarmningsbandet går på kl. 20 og Stones starter
derefter?

MVH

Martin

Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 08-07-03 08:16

Nu har jeg ikke set billetten, men der stod noget ligende til Springsteen.
Og det var dørene kl. 18 (næsten da) og Springsteen på lidt over 20. Det er
ikke altid de så store navne medbringer opvarmning, ved dog ikke med
Stones.

Go' fornøjelse!

Kenneth

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 08-07-03 10:27

> [...]
> Betyder det at opvarmningsbandet starter kl. 18 og at Stones går på
> kl. 20, eller at opvarmningsbandet går på kl. 20 og Stones starter

I 98 var mere noget i retning af at dørene åbnes ved 18 tiden, showet "skal"
begynde kl. 20.00, men opvarmningsbandet gik på omkring 21.00. Det er
selvfølgelig ikke sikkert at Stones har opvarmere med i år, men det havde de
i hvert fald sidste gang.

-TDJ

Fra : .Kody

Dato : 08-07-03 10:42

"Theis Duelund Jensen" <isl10611@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> begynde kl. 20.00, men opvarmningsbandet gik på omkring 21.00. Det er
> selvfølgelig ikke sikkert at Stones har opvarmere med i år, men det havde

Opvarmning er Svenske "The Hives"

..Kody

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 08-07-03 10:48

".Kody" <kody@despammed.com> skrev i en meddelelse

> "Theis Duelund Jensen" <isl10611@image.dk> skrev i en meddelelse

> "skal"
> de

> Opvarmning er Svenske "The Hives"

Svedigt! Det har jeg overhovedet ikke hørt! Nu ser jeg da, omend muligt,
endnu mere frem til Søndag!!

-TDJ