Metallica - St.Anger - Metallica Vault
Fra : ArJo

Dato : 05-07-03 15:43

Hej

Sad og kedede mig lidt idag og fandt så på at prøve den kode af som
fulgte med Metallica's ny skive St.Anger.
Jeg fik mig oprettet og logget ind, men stor blev skuffelsen da jeg så
hvad Metallica Vault'en bød på.

Mener at have læst at der både var video og audio clips til download, men
jeg forefandt kun få audio clips af middelmodig kvalitet.

Ok, jeg synes stadigvæk at Metallica er verdens bedste band og at
St.Anger er om end ikke deres mesterværk, så alligevel er sejt stykke
musikhåndværk. Men Metallica Vault er/var nu en fæl oplevelse.
Håber ihvertfald at der bliver arbejdet på det da idéen er god.

Hva' siger I??

mvh
ArJo

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 05-07-03 17:41

"ArJo" <not@to.know> wrote

At de tre koncerter, der er derinde, er totalt fede ! - Kvali måtte godt ha'
været 192, men det lyder okay. Især hvis du brænder det over på cd (som jo
er helt okay her :)

Vault'en bliver løbende opdateret ifølge Metallica gutterne, så mon der ikke
dukker video clips op fra sommer koncerterne ?

- Dennis