BandLink? (Santana's Shaman)
Fra : Poul Erik

Dato : 04-07-03 16:18

Hej.

Jeg købte i går Santana's album Shaman.
Et efter min mening dejligt album. men nok om det.

Her over middag skulle jeg skrive noget på komputeren, og ville så
høre CD'en.

I stedet for herligt musik, som jag havde forventet, starter den op,
og vil installere et program kaldet "BandLink".

Hvad er det, og vil det selv koble sig på nettet (det lyder sådan i
mine ører)?

Jeg er ikke interesseret i at noget kobler sig på, uden jeg selv
aktivt siger OK.

Poul Erik

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.dk

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-07-03 11:40

Poul Erik wrote:
> [...]
> mine ører)?
>
> Jeg er ikke interesseret i at noget kobler sig på, uden jeg selv

Du kan jo altid afinstallere det hvis det irriterer dig.

En hurtig søgning på "Santana Bandlink" resulterede bl.a. i dette:
http://www.musicandfilmnetwork.com/bandlinksantana.htm

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?