handicap-MC
Fra : lars mjaaland

Dato : 02-04-01 16:38

efter en blodprop i hjernen er jeg nu halvsidig lammet og derfor ikke
længere i stand til at køre motorcykel
Kender du noget til ombynger til 3-hjulede mc eller en anden løsning,
vær rar at skrive til
mjaaland@normik.dk med det samme på

Fra : Asger Steffensen

Dato : 02-04-01 18:08

"lars mjaaland" <mjaaland@normik.dk> wrote in message
> [...]
> længere i stand til at køre motorcykel
> Kender du noget til ombynger til 3-hjulede mc eller en anden løsning,

Det var dog en trist historie.
Men dejligt at høre at du stadig har lysten til at køre MC.
Har du overvejet en "Boom-Trike"? De 3-hjulede MC'er bygget i tyskland (tror
jeg), baseret på en VW 1600 boble motor?

Asger
ZX-10

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 02-04-01 18:28

Hej Lars.

Prøv at kikke lidt på denne side her, om der er en dansk importør , eller om
det overhovedet kan lade sig gøre i DK
er måske nok lidt mere tvivlsomt.

http://www.trikesrus.com/Models/suzuki/invader1400_vagabond.htm

Jeg fandt også et notits i BIKE nr: 9/10 2000 :

Støttehjul:
Nu er det her endeligt. På kun "fem minutter"kan du montere støttehjul på
din
motorcykel og få ekstra stabilitet.
Praktisk hvis du ofte vælter med din motorcykel !,
VOYAGER TOUR CONVERSION kittet koster rundt regnet
30.000 kr plus fragt, og findes til såvel Honda Gold Wing som
til Yamaha Virago 535.
Kittet er konstrueret så du beholder originalbaghjulet, hvilket forenkler
monteringen.
Se her for yderligere information:

http://www.mtcvoyager.com/

Du kan oven i købet "få" et sæt der passer på din Virago

God vind, håber at det er noget der kan lade sig gøre.
--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 02-04-01 21:06

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@image.dk> skrev >
> Prøv at kikke lidt på denne side her, om der er en dansk importør ,
eller om
> det overhovedet kan lade sig gøre i DK
> er måske nok lidt mere tvivlsomt.

For to år siden mødte jeg en fra MC Sneglene, der kørte på en trike, så
det må næsten ku' lade sig gøre her i landet.

--
Susanne

Fra : Armand

Dato : 03-04-01 02:09

lars mjaaland <mjaaland@normik.dk> skrev i en
> efter en blodprop i hjernen er jeg nu halvsidig lammet og derfor ikke
> længere i stand til at køre motorcykel
> Kender du noget til ombynger til 3-hjulede mc eller en anden løsning,

Er det så enkelt endda?

Min lillebror er på samme hold, dog kun hæmmet; men han trækker kraftigt
til venstre samtidig! Dette skyldes ikke manglende førlighed på venstre
ben; men slet og ret skadet retnings-fornemmelse også!
Jeg ville nødigt opleve ham i bil eller på en given trehjulet motorcykel

--
Armand.

Fra : Palle Kaarsberg

Dato : 03-04-01 08:16

Hej Lars

Her er et link til nogle der bygger sidevognsstyrede MC'er.

http://www.ncentral.com/~oliver/tomco.htm

Mvh
Palle Kaarsberg
prk@it.dk