Metallica Roskilde '03 - genhøret er som o~
Fra : Kong Kent

Dato : 03-07-03 21:39

Har lige fundet hele koncerten på nettet i mp3, (160kb/s) og det er
simpelthen en fryd, at høre alle 62.000 publikummer skrige som besatte,
under "Seek And Destroy" osv. - det er som at være der igen.

En aften jeg ALDRIG glemmer. Faktisk gør det helt ondt at høre det igen, for
man ønsker bare så INDERLIGT, at man var der igen. FÅÅÅÅRRKK!!! Det kan bare
ikke blive forår hurtigt nok. Fuck sommeren, fuck efterårsferien, fuck
julen - fuck det hele. Bare Metallica snart kommer til Europa igen, således
vi kan få dem set i København, Hamburg og Göteborg! :)

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 03-07-03 22:38

On Thu, 3 Jul 2003 22:39:28 +0200, "Kong Kent"
<kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote:

>Har lige fundet hele koncerten på nettet i mp3, (160kb/s) og det er
>simpelthen en fryd, at høre alle 62.000 publikummer skrige som besatte,
>under "Seek And Destroy" osv. - det er som at være der igen.

Heh, jeg begyndte at downloade lige da jeg kom hjem fra Roskilde :)
Dem jeg downloadede er VBR og de ligger lige omkring 260-300Kbit/s

>En aften jeg ALDRIG glemmer. Faktisk gør det helt ondt at høre det igen, for
>man ønsker bare så INDERLIGT, at man var der igen.

Det ville absolut ikke gøre noget :)

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Martin Helbo

Dato : 03-07-03 22:55

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige fundet hele koncerten på nettet i mp3, (160kb/s)

Har du et link?

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 04-07-03 06:47

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message
> Har lige fundet hele koncerten på nettet i mp3, (160kb/s) og det er
> simpelthen en fryd, at høre alle 62.000 publikummer skrige som besatte,
> under "Seek And Destroy" osv. - det er som at være der igen.

<Snip>

Kunne du give et fif om hvor du fandt den ;)

Ulrik

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 04-07-03 07:15

Ulrik Vadstrup wrote:
> "Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message
>>
> <Snip>
>
> Kunne du give et fif om hvor du fandt den ;)
>
> Ulrik

Binaere nyhedsgrupper.. (Hint: dk.binaer.musik, alt.binaries.mp3)

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Nic

Dato : 04-07-03 08:07

> Binaere nyhedsgrupper.. (Hint: dk.binaer.musik, alt.binaries.mp3)

www.fogh.com/metal.exe

password på filen er larsen - den ligger der weekenden ud .. .

Har jeg snart fået alle med? ;)

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 04-07-03 08:37

Nic wrote:

> www.fogh.com/metal.exe
>
> password på filen er larsen - den ligger der weekenden ud .. .
>

> Har jeg snart fået alle med? ;)

Er det mp3 eller?

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Nic

Dato : 04-07-03 08:45

> Er det mp3 eller?

Naturligvis.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 04-07-03 09:37

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in message

> www.fogh.com/metal.exe

Takker

/Nikolaj

Fra : Nic

Dato : 04-07-03 13:33

> Takker

Godt det kunne bruges.

Fra : -V-

Dato : 04-07-03 13:28

Nic wrote:

> www.fogh.com/metal.exe
>
> password på filen er larsen - den ligger der weekenden ud .. .

Af hjertet tak!!!

-V-

Fra : Nic

Dato : 04-07-03 13:33

> Af hjertet tak!!!

Selv tak!

Fra : Michael Petersen

Dato : 04-07-03 14:30

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> mumbled something in news:6I9Na.10062
$Kb2.422341@news010.worldonline.dk:

> www.fogh.com/metal.exe
>
> password på filen er larsen - den ligger der weekenden ud .. .
>

> Har jeg snart fået alle med? ;)

hvor stor er filen ?? Har PT nået 34 MB......

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk

Fra : Nic

Dato : 04-07-03 14:33

> hvor stor er filen ?? Har PT nået 34 MB......

172 mener jeg - brug en downloadmanager og få full speed... ;)

Fra : Michael Petersen

Dato : 04-07-03 14:36

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> mumbled something in news:WlfNa.10190
$Kb2.436829@news010.worldonline.dk:

> 172 mener jeg - brug en downloadmanager og få full speed... ;)

ja det er jo så lidt sent nu
henter PT med 12,7 KB/sek.

Fra : -V-

Dato : 04-07-03 14:33

Michael Petersen wrote:
> hvor stor er filen ?? Har PT nået 34 MB......

Fylder vist 167 MB nedlastet og 178MB i udpakket stand.
Deromkring, anyways.

-V-

Fra : Eg

Dato : 04-07-03 17:47

On Fri, 04 Jul 2003 09:06:44 +0200, Nic wrote:

> www.fogh.com/metal.exe
>
> password på filen er larsen - den ligger der weekenden ud .. .
>

> Har jeg snart fået alle med? ;)

Er det de samme filer som man kan hente fra:

http://equinox.homelinux.net/~max/2003-06-26_Metallica-Roskilde/

?

Jeg synes nemlig at der er en lettere irreterende sitren i lyden (Udover
Carsten Holm) som man nogengange oplever det ved mp3'er. Det
plejer ikke at være så hørbart ved 160kpbs som tilfældet er det her,
og det undrer mig egentlig lidt.
Bortset fra det er jeg personen der har lagt filerne ud (og optaget
koncerten fra radioen) meget taknemmelig, jeg var der nemlig desværre
ikke selv... Så tak for det! :)

/Eg

Fra : Nic

Dato : 04-07-03 17:49

> Er det de samme filer som man kan hente fra:
>
> http://equinox.homelinux.net/~max/2003-06-26_Metallica-Roskilde/

Det ved jeg ikke, jeg kan kun sige at jeg er meget imponeret over kvaliteten - af en live-koncert at være.

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-03 18:54

> Det ved jeg ikke, jeg kan kun sige at jeg er meget imponeret over
kvaliteten - af en live-koncert at være.

Det er jo optaget med prof udstyr af P3. Så det er vel hvad man kan
forvente?

Fra : Jakob Høppermann

Dato : 07-07-03 05:34

Jeg blev så overtalt til at deltage i et drukgilde onsdag aften/nat, hvilket
gjorde jeg brækkede mig med halve timers mellemrum fra kl 6 torsdag til kl
21 samme dag og dermed gik glip af Metallica. Jeg har aldrig ærget mig så
meget i mit liv

Jakob Høppermann

Fra : Michael Castensen

Dato : 07-07-03 19:26

"Jakob Høppermann" <iVER_uRT@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 21 samme dag og dermed gik glip af Metallica. Jeg har aldrig ærget mig så

Suk!
Har du dog ingen selvkontrol dreng?
Du skulle skamme dig!
Ungdommen i dag...suk!