Depeche Mode
Fra : Lars

Dato : 30-06-03 20:34

Har Depeche Mode ikke lavet en cover-version af "tainted love", oprindeligt
af soft cell.
Jeg ved at Marilyn Manson har lavet en cover-version for ikke særligt langt
tid siden.
Jeg er overbevist om at Depeche Mode osse har lavet et cover.
Hjælp, det gælder en by-tur.

--
MVH Lars
Fjern xxx fra email adresse

Fra : Pipeline

Dato : 30-06-03 20:51

Som DM-fan(atiker) igennem 20 år, kan jeg sige med 100% sikkerhed at DM IKKE
har lavet en cover af Tainted Love.

MVH
Pipeline

Fra : Anita

Dato : 30-06-03 21:42

"Pipeline" <FJERN_DETTEng1@odeu.dk> skrev i en meddelelse
> Som DM-fan(atiker) igennem 20 år, kan jeg sige med 100% sikkerhed at DM
IKKE
> har lavet en cover af Tainted Love.

Til gengæld har det danske band Portland, hvis forsanger lyder en del som
Gahan, lavet en coverversion af Tainted Love. Kan det måske være den
version, der er blevet hørt?

Mange hilsner
Anita - DM- og Portland-fan

Fra : Thomas

Dato : 30-06-03 22:22

Danske Nicolai Steen har også lavet et cover af Tainted Love.

Mvh. Thomas

Fra : Jakob T. Eriksen

Dato : 01-07-03 12:09

"Pipeline" <FJERN_DETTEng1@odeu.dk> skrev i en meddelelse
> Som DM-fan(atiker) igennem 20 år, kan jeg sige med 100% sikkerhed at DM
> [...]

Enig.

Forvirringen kunne måske være opstået på Kazaa hvor Soft Cells version
tilskrives flere forskellige bands, heriblandt Depeche Mode og The Cure