Hvilken sang ?
Fra : tube

Dato : 30-06-03 11:33

Jeg tror at det er et hit fra tresserne og det bliver sunget af en mand og
det er lidt country agtigt.

Noget af teksten lyder:

as the milkman went to our house this morning.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 30-06-03 12:20

tube <ukkkgf@juiimaiil.dk> skrev i en
> [...]
> det er lidt country agtigt.
>
> Noget af teksten lyder:
>
> as the milkman went to our house this morning.

Sangen hedder "Dear one" - men solisten kan jeg desværre ikke
komme på lige nu.

mvh Eva

Fra : Eva Schmidt

Dato : 30-06-03 12:24

Eva Schmidt <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en

> tube <ukkkgf@juiimaiil.dk> skrev i en
> en mand og

> Sangen hedder "Dear one" - men solisten kan jeg desværre ikke
> komme på lige nu.
>
> mvh Eva

Kom lige på navnet - Larry Finnegan.

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-06-03 13:01

"tube" <ukkkgf@juiimaiil.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror at det er et hit fra tresserne og det bliver sunget af en mand og
> det er lidt country agtigt.
>
> Noget af teksten lyder:
>
> as the milkman went to our house this morning.

Hej Tube

Medmindre, det er en eller anden efterligning du søger, så husker du en
anelse forkert. Det er ikke mælkemanden, men postbudet. Så med dette
forbehold, er det korrekt oplyst Dear one - Larry Finnegan. Den findes på
adskillige lidt ældre compilationer, og det er heller ikke helt umuligt at
få en cd med Larry Finnegan.

M.V.H.....Benny..