Hvaffor noget musik vil DU feste til?
Fra : Frode@xxx_nospam.dk

Dato : 29-06-03 17:54

Davser,

Jeg aner ikke om det er et "upassende" spørgsmål at komme med her -
men jeg er blevet drønene nysgerrig efter, hvad for noget musik folk
nutildags gider høre på, når de går i byen for at feste, vel at mærke,
når der er live musik på scenen!

Jeg vil blive glad hvis du ville hjælpe mig med at få min nysgerrighed
styret... Der er en lille hjemmeside, hvor du simpelthen kan gå ind og
stemme på de numre, du helst vil høre, når du går i byen (du kan osse
stemme på de numre, du bare slet ikke gider!) - og du kan tilføje de
numre, der ikke er på listen, så alle har en chance!

Siden ligger på http://www.knalloo.dk/knalloo/afstemning.aspx

Resultatet får man, når man har stemt.

På forhånd tak for hjælpen :)

Spørgsmålet er drevet af, at jeg helt har mistet ideen om, hvad bands
skal spille nu om dage for at have "en chance" for at blive hyret til
jobs.

Fra : John K

Dato : 29-06-03 18:30

<Frode@xxx_nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Spørgsmålet er drevet af, at jeg helt har mistet ideen om, hvad bands
> skal spille nu om dage for at have "en chance" for at blive hyret til

Jeg ville nu nok ikke tage resultatet særlig seriøst. Indtil videre virker
det som om dem der har stemt ikke har gidet gå hele listen igennem...
Er stilen iøvrigt ikke lidt smalsporet

Mvh

John

Fra : S. Sørensen

Dato : 29-06-03 20:12

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>

> Jeg ville nu nok ikke tage resultatet særlig seriøst. Indtil videre virker
> det som om dem der har stemt ikke har gidet gå hele listen igennem...

JEg ved det nu ikke. Jeg syntes da listen har sine mangler men når der både
er Napalm Death og John Mogensen på, så er der da en vis spredning.
Det der irriterer mig, er så at da jeg foreslog en sang så loadede hele
siden igen, og slettede ALLE de markeringer jeg havde lavet, og jeg er måske
ikke
videre motiveret til, at køre hele listen igennem en gang til.

Steinbjørn

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 29-06-03 20:53

Hvor i alverden er den røde tråd i listen?

Fra : EnjoyNews

Dato : 29-06-03 23:48

Det er ikke meningen at der skal være en rød tråd i listen. Det er blot en
masse numre folk selv har skrevet på listen når de foreslår en sang der
mangler. Gad vide hvad for numre de startede med ..? og hvor mange der siden
hen er kommet til.. hm..?

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller(fjern dette)@get2net.> skrev i en
meddelelse news:3eff42ee$0$97203$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : JR

Dato : 30-06-03 08:56

Sjov idé, bare for en ordens skyld: Smoke on the water er en Deep Purple
sang (ikke Sussi og Leo ... )

Interessant at Himmelhunden ligger aller-aller-aller nederst, når den er et
sikkert publikums hit til enhver fest. Vi spiller den fordi den er blevet
efterspurgt så mange gange at vi opgav at kæmpe imod

JR

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-06-03 11:30

> [...]
>
> Spørgsmålet er drevet af, at jeg helt har mistet ideen om, hvad bands
> skal spille nu om dage for at have "en chance" for at blive hyret til

Hej Frode

Er det et forsøg på at påvirke afstemningen, at nogle er opgivet i stærkeste
udgave, og andre i en skrækinjagende version. Folk som holder af Smoke on
the water, for musikkens skyld, ville aldrig stemme på Sussi & Leo. Sussi &
Leo sælger ikke musik, men en stemning som selv Deep Purple vil få svært ved
at gøre efter. Det samme gælder Himmelhunden, Som altså er med Teddy
Edelmann og ikke en eller anden Noller. Hvis den fik den rigtige titel, og
den rette kunstner, så er jeg sikker på den ville klare sig ikke så lidt
bedre.

M.V.H.....Benny..