XTrem
Fra : Gunnar Holse

Dato : 07-12-00 06:30

I "køl" - vandet (forsto' du den Bengtsen hva'?) på Kuben og andet smækkert
Apple-design hvor ikke mindst undertegnede blander sig i snakken i tide og
utide vil jeg gerne helt officielt stå frem og udtrykke min uforbeholdne
begejstring over designet af den hersens parallelmac's ydre. Både i egenskab
af halvnørd, (forhåbentlig snart) arkitekt og æstetisk pedant har jeg hidtil
ikke set nogen computer der tilnærmelsesvis kan hamle op med den her fætter,
og det er helt i tråd med Apple's egen stil - for den sags skyld.

For satan hvor er den cool! Desværre er den nok ikke i metal, og man kan så
frygte at opleve IKEA-syndromet når man en skønne dag står overfor den :)

/GH

Fra : DJ Supreme (aka Pete~

Dato : 07-12-00 14:20

Gunnar Holse <gunnar@hhkol.dk> wrote:

> [...]
> ikke set nogen computer der tilnærmelsesvis kan hamle op med den her fætter,
> og det er helt i tråd med Apple's egen stil - for den sags skyld.

Enig - selvom jeg mener det er øregas - hvordan Xtrem teknisk vil opnåp
hvad de lover (1,2 GHz PowerMac G4, 150 Mhz bus... etc.)

> For satan hvor er den cool! Desværre er den nok ikke i metal, og man kan så
> frygte at opleve IKEA-syndromet når man en skønne dag står overfor den :)

IKEA-syndromet? Den skal jeg lieg have skåret ud i bøgetræ...

--
- Peter
root (at) titancity (dot) com

titancity.com - the Mac portal

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-12-00 19:11

DJ Supreme (aka Peter Perlsø) <root@NOSPAM.com> wrote:

> IKEA-syndromet? Den skal jeg lieg have skåret ud i bøgetræ...

XTrem er jo svensk; ligesom IKEA.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 09-12-00 00:59

DJ Supreme (aka Peter Perlsø) wrote:

> IKEA-syndromet? Den skal jeg lieg have skåret ud i bøgetræ...

Det er når man har brugt en halv dag i IKEA, for at erhverve sig et
møbel, og når man så kommer hjem og åbner papkassen, så viser det sig,
at den er behæftet med fejl og mangler - og man derpå får oplyst, at man
skal adskille og tilbagelevere den indkøbte vare hos IKEA, for at de kan
tage stilling til reklamationen, og at den nye vare man får udleveret,
viser sig at have samme fejl eller mangel o.s.v.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-12-00 00:49

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
> tage stilling til reklamationen, og at den nye vare man får udleveret,
> viser sig at have samme fejl eller mangel o.s.v.

Nåååhh! Mit forrige svar var vist udtryk for en eller anden syg
humor. Jeg kan ikke engang undskylde mig med, at det var sent.
Jeg troede, at IKEA-syndromet gik ud på, at tingene ser så pæne
ud i kataloget, men når man så får dem hjem, er det en værre gang
pindebrænde. Men det gør det måske ikke. Og IKEAs ting er såmænd heller
ikke så værst.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 10-12-00 20:52

Henrik Münster wrote:

> [...]
> ud i kataloget, men når man så får dem hjem, er det en værre gang
> pindebrænde. Men det gør det måske ikke. Og IKEAs ting er såmænd heller

Det er korrekt - IKEA møbler er spånplder, pap og plastik....!

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen