Christine Milton
Fra : Martin Seebach

Dato : 28-06-03 14:31

Hvem er hun? Hun har lavet en sang, der på en meget fest-sang-agtig måde
indeholder ordet "choreographer"..

Men hun eksisterer ikke i virkeligheden, gør hun vel?

Ingen andre end The Voice spiller hende .. hun har optrådt på 2nd Floor
i Helsingør engang i April og på The Voice Party på Pladsen sidste uge,
hvor hun lavede meget meget dårlig playback - det kunne have været hvem
som helst der stod på scenen. Hun har ingen hjemmeside..

The Voice kalder hende "Den eneste danske popstar der ikke har været med
i Popstars" .. bum bum..

Er der nogen der ved noget om hende?

- Martin

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 28-06-03 14:57

Martin Seebach <usenet@g-bach.dk> wrote:
> Hvem er hun? > Men hun eksisterer ikke i virkeligheden, gør hun vel?

Åh jo...blandt de sidste 5 i Popstars sidste år ( hvor Jon vandt)

Flere oplysninger .....Google is your friend
http://www.chilinet.dk/frikvarter/frikvarter_readarticle.asp?articleId=8888

http://www.rwproduction.dk/default.asp?Action=Details&Item=472

/ Flying hotdogs

Fra : Martin K.

Dato : 29-06-03 19:29

Chritstine Milton er en pige som vi skal vente at høre en del til i
fremtiden, idet at hun har fået stort selskab i ryggen som satser
stort på hende. Simon Junker (dommer på Popstars 1 og 2) er hendes
manager og han har stor indflydelse som vil hjælpe hende langt.
Flere anmeldere har døbt hende "DKs svar på Kylie Minogue"......

Hendes første single hedder "Superstar" og den skulle du gerne
kende... ellers lever du pænt isoleret ;)
Hendes anden og meget aktuelle single hedder "Whiketywhack" og vil
blive spillet til døde gennem sommeren.

Hendes album ventes i sensommeren og det vil sikkert sælge pænt.

Christine er en nu 18 årig tøz fra Gilleleje som ganske rigtigt deltog
i Popstars2.

Hendes preformance på Pladsen var absolut skuffende og jeg synes også
det var lidt kikset. Alt i alt synes jeg mange gjorde det dårligt til
Voices fødseldagsfest......Fu:el var direkte pinlig og kunne ikke
fange folk. Ikke engang med deres første single "Please Please".

Det var vidst lige hvad jeg kunne sige om hende.

Fra : Michael Castensen

Dato : 29-06-03 21:05

"Martin K." <denmark_cyber@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> manager og han har stor indflydelse som vil hjælpe hende langt.
> Flere anmeldere har døbt hende "DKs svar på Kylie Minogue"......

Ja, det siger vist alt om hendes manglende talent.

> Hendes første single hedder "Superstar" og den skulle du gerne
> kende... ellers lever du pænt isoleret ;)

Den er rædselsfuld.

> Hendes anden og meget aktuelle single hedder "Whiketywhack" og vil
> blive spillet til døde gennem sommeren.

Ikke af mig.

> Hendes album ventes i sensommeren og det vil sikkert sælge pænt.

Sikkert. Ligesom alt det andet **** som ligger på hitlisterne.

---