Store isvafler...hvor?
Fra : Renate Jacobsen

Dato : 14-07-03 06:13

Hejsa,

Da de kommende dage bliver sommerhede, er isvafler i høj kurs her i huset.

Da jeg samtidig holder ferie og er doven, gider jeg ikke til at bage vafler
selv. De vafler man kan købe, er desværre efter ungernes mening, alt for
små. De rummer simpelthen ikke is nok. Er der nogen af jer der ved, hvor
man evt. kan hitte nogen der er i den "rigtige" størrelse?

Mvh. Renate

Fra : PiaR

Dato : 14-07-03 12:58

Hvorhenne i landet?

Pia

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 14-07-03 13:09

"PiaR" <pia@fjerndetherrobdrup.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorhenne i landet?
>
> Pia

Hornslet mellem Århus og Randers...

Fra : Jørgen Hess

Dato : 23-07-03 11:48

"PiaR" <pia@fjerndetherrobdrup.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorhenne i landet?
>
> Pia

Nakskov - Det er Lydolf, (Hellerup andre steder i Nordsjælland) der pt
sælger is i Nakskov. Der er selvfølgelig også andre; men det er jo * *
* S T O R E * * * vafler du efterlyser (til næsten ingen penge, ved
ikke hvordan hans økonomi hænger sammen, eller andre isboder snyder os
groft).
mvh
Jørgen

Fra : Kai Andersen

Dato : 31-07-03 18:57

Vaffelbageriet på Brønshøj Torv er uforligneligt, både mht. størrelse og
udvalg.

/Kai

Fra : jenny og søren

Dato : 18-07-03 15:00

> [...]
hvor
> man evt. kan hitte nogen der er i den "rigtige" størrelse?

Hej Renate

har du prøvet din lokale isbiks ?? mån ikke du kan købe nogle af de store de
bruger til gammeldags isvafler ??

mvh

Søren