Hvor kan man få kyllingevinger ?
Fra : Tom Frank

Dato : 09-07-03 08:41

Hej,

Hvor kan man købe kyllingewinger naturel, dvs. ikke tilberedt ?

Jeg bor i Københavnsområdet.

/Tom

Fra : Thïngmand

Dato : 10-07-03 07:50

> Hvor kan man købe kyllingewinger naturel, dvs. ikke tilberedt ?

Overalt. (på frost)

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-03 17:25

"Thïngmand" <michael@thingmand.invalid> wrote in message

> Overalt. (på frost)
>
> --
> Thïngmand
> www.thingmand.dk

Kiggede i dag i Føtex, og fandt både frosne og friske, men kun
BBQ-marinerede.....
Ens pris: 500g frosne 20,-, 750g friske 30,-

Fra : Kirsten

Dato : 12-07-03 12:37

Omkring Hovedbanegården ligger der flere Thai-butikker, der har frosne
kyllingevinger naturel.
Har ikke selv kunnet finde dem andre steder
Kirsten

Fra : www.ttdown.com

Dato : 26-09-03 22:49

On Sat, 12 Jul 2003 13:37:07 +0200, "Kirsten" <skov.h@mail.dk> wrote:

> [...]
>kyllingevinger naturel.
>Har ikke selv kunnet finde dem andre steder

Bilka plejer at være leveringsdygtige i dyreetisk foruroligende
mængder afsavede kyllingelemmer - deriblandt sikkert også vinger. Men
om der er et bilkum nær Kbh-C. ved jeg intet om...

Fra : Tom Frank

Dato : 30-09-03 09:28

"www.ttdown.com" <tlaugesen@hotmail.com> wrote in message

> Bilka plejer at være leveringsdygtige i dyreetisk foruroligende
> mængder afsavede kyllingelemmer - deriblandt sikkert også vinger. Men
> om der er et bilkum nær Kbh-C. ved jeg intet om...

Nope. Kan ikke finde dem i Bilka, kun i form af færdigvarer med diverse
industrismag arhhhh. Jagten forsætter. Jeg synes Thai-butikkerne er for dyr,
jeg forstår det godt hvis jeg var eneforhandler af de specielvarer. Jeg har
hørt de får dem fra Inco, men der har jeg desværre ikke adgang.

Iøvrigt er de en almindelig spise i asiasiske køkkener. Det er det jeg skal
bruge det til med diverse smag. Indtil da bliver jeg nødt at partere hele
kyllinger selv, men det er ikke rigtigt sjovt, da det kun giver et par
vinger pr. stk.

/Tom