brieost ...
Fra : rasmus carlsen

Dato : 28-06-03 12:27

Hejsa,

Jeg har et stykke brieost, som jeg ikke orker at æde som pålæg. (havde et
stort stykke og er nu ved at få kvalme af den!). Nuvel - kan man ikke bruge
sådan et stykke brie til noget sjovt? Kan man smide det i ovnen med noget
....?

ras

Fra : Padmé Amidala

Dato : 28-06-03 13:46

Du kan da lægge det på en stk flûte med lidt olivenolie, basilikum og måske
tomater (hvis du er til det) og så en tur enten i ovnen eller på
grillen.....

VH
Padmé Amidala

Fra : rasmus carlsen

Dato : 28-06-03 15:51

> Du kan da lægge det på en stk flûte med lidt olivenolie, basilikum og
måske
> tomater (hvis du er til det) og så en tur enten i ovnen eller på
> grillen.....

- jo tak ... det vil blive forsøgt!

ras

Fra : Stefan Garvig

Dato : 29-06-03 05:05

> [...]
bruge
> sådan et stykke brie til noget sjovt? Kan man smide det i ovnen med noget

Prøv et stykke knækbrød med en skive af din brie og kom et pænt lag
friskpresset hvidløg ovenpå. Krydr med friskkværnet peber, gerne hvid peber.
Dét er guf ledsaget af et glas god, kraftig rødvin.

Venligst

Stefan Garvig
--
For direct reply only: