Hero - R2 release??
Fra : Rikke & Brian

Dato : 19-07-03 07:27

Hej

Jeg undrede mig bare over: er det ikke efterhånden et stykke tid siden at
Hero fik dansk biograf premiere? Kan ikke forstå at der ikke snart kommer en
release date på den på R2. Nogen der ved noget.

Mvh. Brian

Rikke Brauner Mikkelsen
Brian Kjeldsen
Kristian Brauner Kjeldsen

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk/
O Captain, my Captain. Who knows where that comes from? Anybody? Not a
clue? It's from a poem by Walt Whitman about Mr. Abraham Lincoln. Now in
this class you can either call me Mr. Keating, or if you're slightly more
daring, O Captain my Captain.

Fra : Jesper

Dato : 19-07-03 08:31

Rikke & Brian <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote:

> [...]
> Hero fik dansk biograf premiere? Kan ikke forstå at der ikke snart kommer en
> release date på den på R2. Nogen der ved noget.

Du kan købe en R3 af den allerede nu via www.axelmusic.dk -> Raccoon
Club for en hund!

Det har jeg gjort!

Hvis du kan leve med engelske undertekster i stedet for danske (eller
evt. slet ingen hvis du kender historien godt nok), så er der penge at
spare og så skal du ikke vente på en R2 udgivelse

Eneste problem er at alle menuerne er på kinesisk, men hvis du bruger
Subtitle knappen finder du de engelske undertekster.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Rikke & Brian

Dato : 19-07-03 09:41

"Jesper" <none@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Du kan købe en R3 af den allerede nu via www.axelmusic.dk -> Raccoon
> Club for en hund!
>
> Det har jeg gjort!

Har jeg gjort og har set den, den er kanon. Men jeg vil gerne have R2
versionen.

mvh. Brian

Fra : Jesper

Dato : 19-07-03 13:39

> [...]

> "Jesper" <none@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Har jeg gjort og har set den, den er kanon. Men jeg vil gerne have R2

Hvorfor R2?

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Rikke & Brian

Dato : 19-07-03 14:57

> Rikke & Brian <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote:
>

> Hvorfor R2?

Fordi min "gode" dvd afspiller kun kan afspille R2, hvorimod jeg har en
billig som tager alt. Derfor vælger jeg altid at vente på de fleste af de
film jeg bare må ha på R2. Med mindre der selvfølgelig er en "god" grund til
at vælge R1 el. R3 (og en god grund for mig er ikke ekstra materiale, men
bedre lyd eller billede). F.eks. kunne jeg da godt finde på at købe en R3
version af Hero, hvis det er den eneste mulighed for at få den forlængede
version.

Ved godt det kan lyde lidt dumt, men nogen film vil jeg bare gerne have på
R2.

Mvh. Brian

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 19-07-03 16:28

Rikke & Brian wrote:
> [...]
en god grund for mig er
> ikke ekstra materiale, men bedre lyd eller billede).

Lyder det ikke lidt spøjst?
Bedre lyd og billede købes pga kvaliteten, for så at blive afspillet på den
billige maskine
hygge,
Nicolai

Fra : Rikke & Brian

Dato : 19-07-03 16:41

"Nicolai Zoffmann Heiredal" <nicolai@heiredal.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder det ikke lidt spøjst?
> Bedre lyd og billede købes pga kvaliteten, for så at blive afspillet på
> [...]

Kan godt se hvor du vil hen
Men planen er at købe en "god" regionsfri maskine engang, når SU'en sættes
op - eller jeg bliver færdig med at læse, og så kan det jo godt betale sig
at gå efter den bedste kvalitet, hvis man tænker fremad. Begyndte også at
købe DVD film, før jeg købte en afspiller. Jeg ved godt jeg er sær, men
tænkte at på sådan en newsgroup er jeg vil ikke den eneste der er det

Mvh. Brian

Fra : Jesper

Dato : 19-07-03 23:56

> [...]

> version.
>
> Ved godt det kan lyde lidt dumt, men nogen film vil jeg bare gerne have på

Du er godt klar over at den kan gøres kodefri for ca. 500 kr?

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Lars Christensen

Dato : 20-07-03 00:16

On Sun, 20 Jul 2003 00:56:10 +0200, none@invalid.invalid (Jesper)
wrote:

>Du er godt klar over at den kan gøres kodefri for ca. 500 kr?

For den pris kan man købe en ny kodefri DVD-afspiller

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Jesper

Dato : 20-07-03 00:27

Lars Christensen <spamtrap@zunzhine.dk> wrote:

> For den pris kan man købe en ny kodefri DVD-afspiller

ja, men manden har en dyr DVD spiller han er glad for.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Rikke & Brian

Dato : 20-07-03 08:09

> Rikke & Brian <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote:
> Du er godt klar over at den kan gøres kodefri for ca. 500 kr?

Nej ikke helt, det ku jo være man skulle overveje det.

Fra : Rikke & Brian

Dato : 20-07-03 14:26

"Jesper" <none@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Rikke & Brian <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote:
> >
> Du er godt klar over at den kan gøres kodefri for ca. 500 kr?

Det er vel en god ide at vente med til garanti er udløbet ikke. Desuden har
jeg intet imod at vente på R2, og tit kan jeg købe mine R2 lidt billigere
end jeg kan med R1, sååeee stadig væk vil jeg gerne vente.

Mvh. Brian

Fra : Jesper

Dato : 20-07-03 14:57

> [...]

> jeg intet imod at vente på R2, og tit kan jeg købe mine R2 lidt billigere
> end jeg kan med R1, sååeee stadig væk vil jeg gerne vente.

Og tit kan jeg købe mine R1, R2 R3 eller R4 billigere end R2 og tit er
filmene slet ikke tilgængelige i R2.

global village idiots. - Paul Ginsparg.