Arnold Strong.
Fra : Lasse

Dato : 19-07-03 02:34

Hvor man kan købe "Hercules in New York", kunne godt tænke mig at se den

Link: http://us.imdb.com/Title?0065832

Lasse

Fra : Robert Eriksen

Dato : 19-07-03 09:18

Lasse wrote:
> Hvor man kan købe "Hercules in New York", kunne godt tænke mig at se den

Jeg mener at have set den i en af Electronic World's 99kr kasser.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 19-07-03 12:15

"Lasse" <lasse@cafeer.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor man kan købe "Hercules in New York", kunne godt tænke mig at se den

En af mine veninder købte den for et års tid siden i en Stereo Studio til en
20-30 kroner - ved ikke om de stadig har den, men det er da et forsøg værd.

Mvh Tina

--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : Klitgaard

Dato : 21-07-03 09:53

"Lasse" <lasse@cafeer.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor man kan købe "Hercules in New York", kunne godt tænke mig at se den

Nogen der ved om man kan købe plakaten et eller andet sted på nettet? Evt.
et site der har en masse kultfilms-plakater. Den eneste jeg kender er
www.allposters.com, men fandt ik rigtigt noget der....

/Klitgaard