Titel på film
Fra : Zodiax

Dato : 17-07-03 19:20

Jeg leder efter titlen på en amerikansk film fra engang i 80'erne vil jeg
tro. Den handler om en teenage dreng, der laver en pige på sin computer der
så bliver levende. Jeg kan ikke huske så meget fra den, men der er noget med
en barbie dukke han bruger som skabelon til pigen.

--
Zodiax

Fra : Peter Risager

Dato : 17-07-03 19:26

TV3 kaldte den "Tast mig, jeg er din"

--
Peter Risager
"Bombing in the name of peace is like

Fra : Robert Eriksen

Dato : 17-07-03 19:32

Peter Risager wrote:
> TV3 kaldte den "Tast mig, jeg er din"

Var det ikke den med hende pigen der gik ind i en VR-boks og designede
sin drømmefyr. Mens hun stod derinde kortsluttede boksen og fyren blev
levende?

/Robert

Fra : No Humor Man

Dato : 17-07-03 21:01

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message
> Var det ikke den med hende pigen der gik ind i en VR-boks og designede
> sin drømmefyr. Mens hun stod derinde kortsluttede boksen og fyren blev
> levende?
Nej, den hed noget andet... kan ikke lige huske hvad.
Den Engelske tittel til *Tast mig, jeg er din* er *Weird Science*

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624

Fra : Robert Eriksen

Dato : 17-07-03 19:27

Zodiax wrote:
> [...]
> så bliver levende. Jeg kan ikke huske så meget fra den, men der er noget med
> en barbie dukke han bruger som skabelon til pigen.

Weird Science fra 1985. Med hende den engelske amerikaner som det
færdige resultat.

http://us.imdb.com/Title?0090305

/Robert

Fra : Zodiax

Dato : 17-07-03 19:31

> Weird Science fra 1985. Med hende den engelske amerikaner som det
> færdige resultat.
>

> http://us.imdb.com/Title?0090305
>

> /Robert

Tak for det

--
Zodiax

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 17-07-03 22:37

"Zodiax" <zodiax@jesspar*fjern_dette*.dk> wrote in message
> Jeg leder efter titlen på en amerikansk film fra engang i 80'erne vil jeg
> tro. Den handler om en teenage dreng, der laver en pige på sin computer
der
> så bliver levende.

Kunne også lyde som den udmærkede musikvideo til Amazing med Aerosmith.

(jeg har set at du har fået det korrekte svar)

--
Anders Vind Ebbesen
Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk