Skrifttype på undertekster
Fra : 007

Dato : 17-07-03 18:41

Her i går sad vi en stak venner sammen, og så nogle film, og kom til
at snakke om, hvad skriftyperne på underteksterne typisk er? Vi kunne
ikke finde nogen på computeren der matchede de typiske på video'erne,
og DR og TV2s var helt umulige at finde...

Nogen der ved hvad f.eks. DR og TV2 bruger?

--
007
AKA

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 17-07-03 22:39

007 <007@agent007.dk> skrev:

> [...]
>og DR og TV2s var helt umulige at finde...
>
>Nogen der ved hvad f.eks. DR og TV2 bruger?

Tja, I ved jo, hvordan de ser ud, men det er jo ikke True Type eller
ATM fonts, og jeg tror ikke, de er navngivet. De følger med
udsendelsesanlægget, og der er vist nok ikke så meget at vælge
imellem.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm