Træne mavemuskler i siden
Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 18-07-03 07:12

Nogen har et par links, hvor man kan se hvordan man mest effektivit træner
mavemusklerne i siden - jeg tror kun jeg træner de øverste og nederste i
fronten af maven.

Mvh

Jesper

Fra : Padmé Amidala

Dato : 18-07-03 08:15

Ingen links men et godt råd :

Læg dig på siden. Få en til at holde dine ben nede. Løft overkroppen ca
10-15 cm fra gulvet og hav dit udgangspunkt der. Derefter løfter du
overkroppen alt hvad du kan, dvs får stykket mellem skulder og hoften til at
blive kortere ved at spænde musklerne i siden og derefter tilbage igen, men
ikke længere ned mod gulvet end de 10-15 cm. Gør dette 30 gange så tror jeg
nok der skal sker noget...

VH
Padmé Amidala

Fra : Morten Boysen

Dato : 18-07-03 09:54

"Jesper Larsen (Fjernxx)" <larsenXXjesper@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
træner
> mavemusklerne i siden - jeg tror kun jeg træner de øverste og

Her er at par forslag:

http://www.exrx.net/Lists/ExList/WaistWt.html#anchor1944764

Træn med 8-12 gentagelser, hvis du primært er ude efter muskelvækst.

--
Morten Boysen