Abdominalplastik
Fra : Erik B. Hansen

Dato : 16-07-03 13:31

Hej NG

Jeg er nu oppe på et vægttab på 49 kg, mangler stadig ca 35 kg. I starten
gik det meget godt med at maveskinnet trak sig sammen, men jeg synes det
begynder at knibe. Er der nogen der har erfaring med abdominalplastik
(fjernelse af slap hud på maven) ?

hilsen Erik

Fra : Katja Law

Dato : 16-07-03 14:39

Jeg har ingen erfaring i den retning, men vil bare sige tillykke med det
fantastiske vægttab. Held og lykke med resten.

Bedste hilsner
Katja.

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-07-03 15:05

"Erik B. Hansen" wrote:

> Hej NG
>
> Jeg er nu oppe på et vægttab på 49 kg, mangler stadig ca 35 kg. ....

Kæmpe tillykke herfra.....
Hammer godt gået....fortsæt den gode kurs.

Og desværre kan jeg ikke hjælpe dig med viden omkring operationer på
slap maveskind.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : KatjaStrofen

Dato : 16-07-03 16:58

"Erik B. Hansen" <quartus@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gik det meget godt med at maveskinnet trak sig sammen, men jeg synes det
> begynder at knibe. Er der nogen der har erfaring med abdominalplastik

Super tillykke.. er herre misundelig :) - du må gerne dele ud af dine
erfaringer omkring dit vægttab

Jeg har igen personlig erfaring, men kan henvise til en privatside, med en
person som har fået et sådanne indgreb foretaget, og hun vil sikkert gerne
være behjælpelig med relevante spørgsmål

http://www.kundal.dk/forvandling.htm

mvh
Katja

Fra : Susan Nilsson

Dato : 16-07-03 17:11

Hej Erik.

Det kan jeg godt hjælpe dig med, jeg har selv lige fået det lavet for en
måned siden *ss*
Det er virkeligt det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv (altså
lige bortset fra at tabe de 34kg der gjorde at jeg fik behov for den
operation *ss*)
Hvad vil du vide?

Masser af hilsner
Susan

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 17-07-03 02:01

Hej Susan

> Det er virkeligt det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv (altså
> lige bortset fra at tabe de 34kg der gjorde at jeg fik behov for den
> operation *ss*)
> Hvad vil du vide?

Tillykke med de 34 kg!

Jeg vil da meget gerne høre om du er tilfreds med resultatet (det kan jeg
næsten fornemme), om der har været nogen bivirkning, om du har eller har
haft mange smerter, om arene er blevet pæne - om det at der nu er ar opvejer
den slaskede hud, der før var der; om det var dyrt; fik du tilskud fra
sygesikringen; hvordan med ventetiden; hvorlang tid tog indgrebet; hvorlænge
var du indlagt og endelig hvor lang tids restitution skulle du bruge?

Måske er der andet du kunne berette, som jeg ikke lige har spurgt om.

Venlig hilsen

Erik

Fra : Anne

Dato : 17-07-03 09:13

> Jeg er nu oppe på et vægttab på 49 kg, mangler stadig ca 35 kg. I starten

Fantastisk!!! Hvordan har du gjort det?
Anne

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 17-07-03 16:01

Hej Anne

> Fantastisk!!! Hvordan har du gjort det?
Som så mange andre har jeg været på DDV (for mig er det Det Der Virker), det
er godt for mig med de faste rammer osv. Jeg er i hvert fald meget
standhaftig og holder programmet til punkt og prikke. Jeg synes dog det går
noget langsomt lige nu, jeg ved ikke hvorfor, får jeg gør blot som jeg hele
tiden har gjort. Lige nu har jeg en vægt, som jeg har haft i længst tid,
nogen siger at det derfor er svære at komme videre derfra? Jeg ved ikke
helt, hvad jeg skal tro, men en smule demoraliserende er det nu. Jeg er nu
heldigvis så glad for den kost, jeg får, at jeg ikke har i sinde at lave om
på det.

hilsen Erik