Du er ulækker!!
Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 12-07-03 20:42

Altså.....det er utroligt hvad man gør for at ligne en model........se det
dog i øjnene........ingen er perfekt!!
Og der er nogen der tjener STORE summer på DIN forfængelighed.......

SKØNHED KOMMER INDEFRA

tænk positivt.......

Fra : KatjaStrofen

Dato : 12-07-03 21:15

"Jan Mejer Rasmussen" <jamera@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dog i øjnene........ingen er perfekt!!
> Og der er nogen der tjener STORE summer på DIN forfængelighed.......

???

Pointen med dit indlæg er ?
At vi bare skal lade stå til ? blive federe og federe ?

Katja

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-03 22:47

"Jan Mejer Rasmussen" <jamera@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> dog i øjnene........ingen er perfekt!!
> Og der er nogen der tjener STORE summer på DIN forfængelighed.......

Dejlig at _du_ tænker således.
Men jeg går nu mere efter trejdepartsperspektiv.

Desuden så er det jo som regel ikke sundt at være overvægtigt, så om man
slanker sig for andres skyld eller sin egen er i mine øjne ligegyldigt.
Det der med at tjene penge.. Så har jeg stadigvæk ikke betalt penge for at
løbe et par ture i skoven, så jeg ved ikke helt hvad du snakker om

Hvis man er tilfreds med sig selv, så er alt fjong, hvis ikke, så må man jo
tage stilling derfra ;)

Mvh
FB
--
Er du ny på usenet? Så læs lidt på www.usenet.dk
--> www.DontDoIt.dk <-- Gratis SMS, Jokes og Unlock

Fra : Gert Knold

Dato : 26-07-03 06:07

Man vil vel gerne gøre noget for at være lidt mere bøjelig og arbejde lidt
for "skønheden", det er der da mange fordele i.
Min kæreste får en bonus i at jeg ikke er tyk, det giver resultat i at hun
også vil gøre lidt, så vi kan leve mere sundt og vi har bedre sex, da vi kan
lidt mere end hvis vi var store.
Og lige meget om man ikke har et kønt udseende så er det da altid pænere at
være lidt tynd. For mig tænker jeg kreativitet om en der er slank eller man
kan se gør noget for det. Derimod kan man sagtes se hvis en person er større
at personen mange gange er doven og dvaske.

Så jeg holder på at alle træner det de nu kan holde til og har tid til. Men
at være slank behøver ikke at være model.
Du har ret i at ingen er perfekte og skønhed kommer indefra, men derfor må
man gerne være sund.

Hilsen Gert