STØTTEGRUPPE I KØBENHAVN!!!!!!!!!!!
Fra : targetman

Dato : 07-07-03 16:06

Jeg er overvægtig, og jeg er ensom...............

Jeg er ikke en særling, men jeg er bare på udkig efter en ny vennegruppe,
hvor vi samles og vi laver en masse forskellige ting, men hvor vi alle
støtter op om hinandens vægttab, samt respekterer måden hvorpå den enkelte
af os, taber sig, uden at vi bombarderer hinanden med superkure
osv.........

Dog skal vi være åbne for en åben dialog om vores vægttab, men også have
lyst til at motivere og være der for hinanden og være sammen, bare som de
søde mennesker vi nu engang er*SS*

jeg er interesseret i svar fra personer, der har lyst til dette, og som ikke
blot skriver "flot initiativ og held og lykke", altså vi skal alle være
interesseret i at gøre en indsats

Knus, kontakt mig her, eller min mail, alle får svar........

Jan.....

Fra : KatjaStrofen

Dato : 07-07-03 18:28

"targetman" <dsl92130@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er overvægtig, og jeg er ensom...............

Og en masse mere :)

Stærkt gået, er desværre ikke fra København, men håber du finder nogle! :)
Og held og lykke med det :)

> Jan.....

Katja - Fra o'nse :)