Weight Watchers
Fra : Alice Nielsen

Dato : 04-07-03 20:00

Hej gruppe.

Er der nogen der kan fortælle mig lidt om deres erfaringer med 'Weight
Watchers brevkursus' ?
Jeg synes det er rimelig dyrt 'ubeset' .............

Jeg skal tabe mig omkring 20 kilo, og det gør ikke noget det går rimelig
hurtigt

KH
Alice

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-07-03 21:49

Alice Nielsen wrote:

> [...]
> Jeg synes det er rimelig dyrt 'ubeset' .............
>
> Jeg skal tabe mig omkring 20 kilo, og det gør ikke noget det går rimelig

Tja, du har i fjernsalg 14 dage returret. Så deeet.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Steen F.

Dato : 05-07-03 00:02

Carsten Riis wrote:
> Tja, du har i fjernsalg 14 dage returret. Så deeet.

Gælder det ikke kun uåbnede varer?

Men for at spørge om noget helt andet, som slet ikke hører til i denne
tråd... Jeg kan se at du er bloddonor??
Ved du om det er rigtigt, at især mænd kan nedsætte deres risiko for
blodpropper ved at blive bloddoner? Jeg har hørt denne teori flere gange -
skulle efter sigende være derfor at langt flere mænd får blodpropper end
kvinder. Kvinder mister jo blod på naturlig vis en gang om måneden.

Hilsen Steen
PS: Jeg ved godt at det grundlæggende er andre kriterier der gør, at man
vælger at blive bloddonor.

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-07-03 00:12

"Steen F." wrote:

> Gælder det ikke kun uåbnede varer?

Nope.

Du må gerne åbne varen og undersøge den. Den må bare ikke være taget i
brug.

Fx ved bøger: der må du ikke gennemlæse bogen, kopiere den eller på
anden måde behandle bogen uforsvarlig.
Men du må gerne bladre den igennem ligesom du må gøre som hos en
boghandler.

> Men for at spørge om noget helt andet, som slet ikke hører til i denne
> tråd... Jeg kan se at du er bloddonor??

Jep, men er pt. i karantæne.

> Ved du om det er rigtigt, at især mænd kan nedsætte deres risiko for
> blodpropper ved at blive bloddoner?

Nej det ved jeg ikke.

> Jeg har hørt denne teori flere gange -
> skulle efter sigende være derfor at langt flere mænd får blodpropper end
> kvinder. Kvinder mister jo blod på naturlig vis en gang om måneden.

Den teori har jeg aldrig hørt om.

Den lyder lidt som en vandrehistorie. Men hvis den hjælper dig til at
komme til bloddonorerne så tro på den.

> PS: Jeg ved godt at det grundlæggende er andre kriterier der gør, at man
> vælger at blive bloddonor.

Jep.

Fra : Alice Nielsen

Dato : 05-07-03 04:37

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Tja, du har i fjernsalg 14 dage returret. Så deeet.

Tak Carsten
Har du nogen erfaringer med hvor meget man taber sig pr. uge hvis man 100%
følger WW ?

KH
Alice

Fra : Ninett Green

Dato : 05-07-03 08:10

"Alice Nielsen" <alice_nielsen@privat.dk> skrev i en meddelelse:

> Er der nogen der kan fortælle mig lidt om deres erfaringer med 'Weight
> Watchers brevkursus' ?

WW brevkurset er først og fremmest ment som en service til de, der ikke har
mulighed for at komme med på et hold. Det kan være af geografiske årsager,
(vi er jo ikke så mange steder endnu), det kan være af arbejdsmæssige
årsager, eller fordi man skammer sig over sin vægt, og synes det er flovt at
skulle vejes sammen med andre. Det er jo ikke alle, der ved, at man bliver
vejet meget diskret

Det bedste resultat får man afgjort ved at følge klasserne og komme hver
uge, nøjagtig som hos DDV, men som brevkursist kan du også deltage gratis på
klasserne, det er vejningen og materialet, du skal betale for, så hvis du
bare har brug for lidt "peptalk" kan du bare møde op, du er velkommen!

> Har du nogen erfaringer med hvor meget man taber sig pr. uge hvis man 100%
> følger WW ?

Man går ½ - 1½ kg ned i vægt pr uge. Jeg har haft en deltager, der spurtede
ned med 17 kilo på 12 uger, men hun spiste heller ikke hvidt brød eller
sukker, og overholdt sine points med fantastisk selvdisciplin. Det er ikke
helt så nemt at overholde pointsene så strikt, når det handler om 40-50 kg -
ved jeg af egen erfaring *SS* - men det handler jo i høj grad også om at
sjælen kan følge med, så man hen ad vejen får reguleret de "uvaner", der har
ført til overvægten, og får et fornuftigt forhold til de ting, man ikke vil
undvære i sin dagligdag, får lirket noget grønt ind i hverdagen, samt får
øjnene op for, hvor meget lidt motion betyder for velbefindendet.

Du er meget velkommen til at spørge løs, hos WW findes der kun én slags
dumme spørgsmål, nemlig dem, der ikke bliver stillet

Kærligst

Ninett Green
NLP Psykoterapeut® & tilknyttet Weight Watchers

slankekure gør dig fed

www.Qvinderne.dk
- alt andet end en slankekur!

Fra : Alice Nielsen

Dato : 05-07-03 09:45

"Ninett Green" <nospamnlp@tdcadsl.dk> skrev

> [...]
>
> Du er meget velkommen til at spørge løs, hos WW findes der kun én slags
> dumme spørgsmål, nemlig dem, der ikke bliver stillet

Heeej Ninett.
Tusind tak for informationer
Hvor er det herligt at 'møde' dig igen )
Jeg havde glemt at du havde noget med WW at gøre.

Husker du mig fra 'gamle dage' ?

Knus
Alice

Fra : Ninett Green

Dato : 05-07-03 11:50

> [...]

> Tusind tak for informationer
> Hvor er det herligt at 'møde' dig igen )
> Jeg havde glemt at du havde noget med WW at gøre.

Selvtak kære du.
Ja, du kan lige tro, jeg husker min gamle "stridskammerat", der var på
Atkins, jeg husker så tydeligt, hvor stort arbejde vi to gjorde for at komme
på talefod, og hvor godt det faktisk lykkedes, før vi skiltes.

Jeg har da også mailet til dig et par gange, for at høre hvor du er henne i
livet. Er du ok?

Knus og glade smil fra

Ninett

--
slankekure gør dig fed

www.Qvinderne.dk
- alt andet end en slankekur!

Fra : Alice Nielsen

Dato : 05-07-03 12:02

> [...]

komme
> på talefod, og hvor godt det faktisk lykkedes, før vi skiltes.

)) ..............Det lykkedes heldigvis, og nu har jeg endelig lejlighed
til at sige, at dengang havde du fuldstændig ret. Jeg fatter ikke i dag, at
jeg dengang kunne forsvare Atkins metoder ( ..............Jeg er blevet
klogere Ninett ))

> Jeg har da også mailet til dig et par gange, for at høre hvor du er henne
> livet. Er du ok?

Jeg er ok Ninett, bare blevet lidt for rund igen ((
Jeg flyttede til Sjælland for 1½ år siden ( Vist ikke langt fra dig .
Jeg skulle jo så omstille mig mine nye omgivelser, og glemte derved at holde
øje med vægten, såhhhh her står jeg så i dag, og har besluttet mig for at
tage nye og gode livsstilsmetoder i brug igen, og få smidt de overflødige
kilo igen .

Jeg har ikke fået dine mail Ninett og det skyldes jo sikkert skift af
udbyder og mail adresse

Knuzz
Alice

Fra : Ninett Green

Dato : 06-07-03 08:25

> [...]

at
> jeg dengang kunne forsvare Atkins metoder ( ..............Jeg er

Pudsigt nok, så er det mig, der nu forsker helt vildt i Atkins og
Omegametoden. Men et eller andet sted har jeg modvilje mod at gå ombord i
alt det fedt, det er mere fravælgelsen af stivelse, jeg tænder på. En
kombination af rimelig fedtfattig kost, der er rig på de sunde fedtstoffer
og fattig på stivelse og sukker, bliver vist den løsning jeg kommer frem
til, om nogle måneder, når jeg afslutter min afprøvning (på mig selv) og
begynder at sammensætte mit program (til andre)

> [...]
> tage nye og gode livsstilsmetoder i brug igen, og få smidt de overflødige

Ikke så langt fra mig!! Det lyder spændende! Jeg bor ved Haslev, hvor langt
er "ikke så langt"?

Ærgerligt, du ikke fik mine mails, jeg var lidt bekymret og savnede dig
Mailinglisten og webstedet Qvinderne.dk eksisterer stadig på fulde hammer,
hvis du har brug for os?
Men under alle omstændigheder er det dejligt at høre fra dig igen, og at du
ikke har opgivet at komme ned i vægt. Du var jo ret nær ved målvægten
dengang, ikke?

Knus fra Ninett

fjern nospam fra mailadressen

Fra : Alice Nielsen

Dato : 06-07-03 10:34

"Ninett Green" <nospam-ninett@greenshus.dk> skrev

> Pudsigt nok, så er det mig, der nu forsker helt vildt i Atkins og
> Omegametoden. Men et eller andet sted har jeg modvilje mod at gå ombord i
> alt det fedt, det er mere fravælgelsen af stivelse, jeg tænder på.

Altså Ninett ))))))) ...............Det ville jeg ALDRIG ha' troet )
Jeg er absolut med på ideen om fravælgelse af stivelse. Men alt det fedt
gjorde mange mærkelige ting ved mig - Min mave tog meget skade, jeg fik
frygtelig uren hud osv. osv. Så jeg hopper ikke på Atkins igen ))

> [...]
> til, om nogle måneder, når jeg afslutter min afprøvning (på mig selv) og
> begynder at sammensætte mit program (til andre)

Lyder spændende Ninett, kunne jeg være med til at teste din ide ( bare man
ikke skal ha' flæskesvær eller svinekotelet til morgenmad )

> Ikke så langt fra mig!! Det lyder spændende! Jeg bor ved Haslev, hvor
langt
> er "ikke så langt"?

Jeg bor i Næstved ))

> Ærgerligt, du ikke fik mine mails, jeg var lidt bekymret og savnede dig

> Mailinglisten og webstedet Qvinderne.dk eksisterer stadig på fulde hammer,
> hvis du har brug for os?

Man har jo ALTID brug for gamle venner )...................Så jeg finder
vej til jer ))

> Men under alle omstændigheder er det dejligt at høre fra dig igen, og at
du
> ikke har opgivet at komme ned i vægt. Du var jo ret nær ved målvægten
> dengang, ikke?

Jeg har bestemt ikke opgivet ...................Jeg ved jo jeg kan )
Jeg var jo faktisk kommet ned hvor jeg skulle være - Faktisk længere ned.

Det eneste jeg mangler er visheden om, at jeg er 100% motiveret ( Af gammel
erfaring, så ved jeg jo at motivationen skal være i top, for at projektet
skal lykkes ). Så jeg har brug for ligesindede Ninett )

Knuz
Alice

Fra : Ninett Green

Dato : 07-07-03 07:05

> [...]
> gjorde mange mærkelige ting ved mig - Min mave tog meget skade, jeg fik
> frygtelig uren hud osv. osv. Så jeg hopper ikke på Atkins igen ))

Nææh..., det er der heller ikke den store fare for, at jeg gør Min
oplevelse er, at man meget hurtigt taber nogle kilo, men risikoen for at
tage dem lynhurtigt på igen, når man "falder i vandet" og ryger ud af
ketosen, er langt større, end på WW's livsomlægningsprogram. Min oplevelse
er bestemt, at der absolut ER noget om snakken med de hurtige kulhydrater og
de sunde fedtstoffer og med mere protein, idet min vægt står urokkeligt
stille, så snart jeg spiser hvidt brød + kartofler + andre former for de
hurtige inden for et døgn.

Men jeg syntes det var meget svært at kombinere Atkins med en alm. dansk
hverdag, så jeg arbejder på at få de ting lagt ind i et program, der er
simpelt at følge som f.eks. WW, og hvor der ikke sker den store skade, fordi
man ryger ind i et alm. dansk morgenbord, eller en middag hos svigermor.

> Jeg bor i Næstved ))

Bingo!, så bor vi ikke en gang 20 km fra hnanden, og jeg har faktisk WW hold
i Næstved *SS*

> Man har jo ALTID brug for gamle venner )...................Så jeg
finder
> vej til jer ))

Og det har du jo fundet nu, velkommen på mailinglisten.

> Jeg har bestemt ikke opgivet ...................Jeg ved jo jeg kan )
> Jeg var jo faktisk kommet ned hvor jeg skulle være - Faktisk længere ned.
Flot! Så ved du hvordan du skal komme derned igen, og jeg ved, hvordan du
kan holde det

> [...]
> erfaring, så ved jeg jo at motivationen skal være i top, for at projektet
> skal lykkes ). Så jeg har brug for ligesindede Ninett )

DET har du fundet, og jeg glæder mig til at møde dig på listen.

Knus fra Ninett
--
Ninett Green
NLP Psykoterapeut® & tilknyttet Weight Watchers

Slank4Livet
- Når livet er alt for fedt til slankekure!

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-07-03 14:55

Alice Nielsen wrote:

> Tak Carsten

Men husk forskellen mellem undersøge produktet og bruge produktet.

Ved brug af produktet, så har du 2 års reklamationsret (og det er noget
end garanti).

> Har du nogen erfaringer med hvor meget man taber sig pr. uge hvis man 100%
> følger WW ?

Nope. Jeg er ikke kender ikke noget til WW.