Biograf - syndens hule?
Fra : Kathrine

Dato : 04-07-03 18:40

Jeg forbinder det at gå i biffen med slik, chokolade, popcorn og
sodavand.
Og nu skal jeg afsted i aften....
Hvad gør i andre, når i skal sådan noget?
Lader være, finder et alternativ eller synder lidt?
Jeg har tænkt på at stoppe ved en tank for at købe flæskesvær, eller
også skal jeg bare kæmpe mig igennem.
--
Kathrine
---

Fra : Rasmussen

Dato : 04-07-03 19:03

"Kathrine" <katras@FJERN-DETTEofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg forbinder det at gå i biffen med slik, chokolade, popcorn og
> sodavand.
> Og nu skal jeg afsted i aften....
> Hvad gør i andre, når i skal sådan noget?

Jeg har flere gange skrællet en masser gulerødder, skåret dem ud i mundrette
bider og medbragt dem i en plastikpose. + en ½ cola light. Når jeg først
sidder i mørket, "kaster jeg bare ind" og smager aligevel ikke på guffet

God film!
Dot

Fra : Henrik J.

Dato : 04-07-03 19:04

> [...]
> Lader være, finder et alternativ eller synder lidt?
> Jeg har tænkt på at stoppe ved en tank for at købe flæskesvær, eller

Køb noget lakrids eller vingummi hvis du ikke kan lade være, det er der ikke
så meget energi i. Ellers må du kæmpe dig igennem og være gladog stolt
bagefter

--
Henrik

Fra : Niels Henriksen

Dato : 04-07-03 19:29

> [...]
> Lader være, finder et alternativ eller synder lidt?
> Jeg har tænkt på at stoppe ved en tank for at købe flæskesvær, eller

Jeg har haft samme problem som dig. Jeg har tænkt over at slikket og colaen
alligevel er væk inden filmen starter så derfor lader jeg vær.

--
Niels Henriksen
www.bigtiger.dk - det vildeste webhotel

Fra : Padmé Amidala

Dato : 04-07-03 22:08

"Kathrine" <katras@FJERN-DETTEofir.dk> wrote in message
> [...]
> Lader være, finder et alternativ eller synder lidt?
> Jeg har tænkt på at stoppe ved en tank for at købe flæskesvær, eller

Lad flæskesværerne blive på tanken og køb popcornene i stedet... de er ikke
nær så fede..

VH
Padmé Amidala

Fra : Kathrine

Dato : 04-07-03 22:30

"Kathrine" skrev:

> Og nu skal jeg afsted i aften....

Tak for svarene
Jeg er jo startet på Atkins dvs nul kulhydrater, så lige DER er
flæskesvær bedre end popcorn og slik
Jeg endte med at købe 2x90 gr flæskesvær og delte kun den ene pose med
manden min.
Det havde jeg det fint med.
Så det bliver løsningen fremover, dog skal vi huske noget at drikke,
for de er godt nok salte, og man får ret dårlig ånde *G*

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 05-07-03 07:00

"Kathrine" <katras@FJERN-DETTEofir.dk> skrev i en meddelelse

> Så det bliver løsningen fremover, dog skal vi huske noget at drikke,
> for de er godt nok salte, og man får ret dårlig ånde *G*

Og larmer man ikke også så meget, når man tygger på dem, at man er en
pestilens for de omkringsiddende?

Mvh. Lisbeth

Fra : Kathrine

Dato : 05-07-03 07:19

"Lisbeth Jacobsen" <skrev:

> Og larmer man ikke også så meget, når man tygger på dem, at man er
en
> pestilens for de omkringsiddende?

Hertil kan jeg kun sige, at filmen var perfekt til flæskesvær, for du
har ret: De larmer at spise!
Charlies Angels 2 er ikke en stille og rolig film med masser af snak

Næ, det var højt musik og masser af tju-bang!
Så jeg fik spist mine svær uden at forstyrre - de lugtede nok mere end
de larmede
--
Kathrine
---

Fra : Steen F.

Dato : 04-07-03 23:54

Kathrine wrote:
> [...]
> Lader være, finder et alternativ eller synder lidt?
> Jeg har tænkt på at stoppe ved en tank for at købe flæskesvær, eller

Ak ja, DET problem har jeg også tit! Faktisk også hjemme i sofaen med
videoen tændt... Men hvad med at spise friske ærter? Som Niels skriver andet
steds i tråden, så tænker man alligevel ikke over hvad man kaster indenbords
når spændingen stiger og helten er ude i halsbrækkende scener! At sidde og
åbne de små "pakker" med ærter kunne minde og små snacks Lige noget for
mig! Ellers kan en sut måske bruges for de af os som bare SKAL have noget at
gumle på! (alternativt en slikkepind som også må formodes at vare længe).

Hilsen Steen

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 05-07-03 15:59

[Kathrine | Fri, 4 Jul 2003 19:40:01 +0200]

>Jeg forbinder det at gå i biffen med slik, chokolade, popcorn og
>sodavand.

Jeps, kender dog godt - jeg havde samme svaghed :)

>Jeg har tænkt på at stoppe ved en tank for at købe flæskesvær, eller
>også skal jeg bare kæmpe mig igennem.

Hmmm, hvorfor være ond ved sig selv? Jeg plejer at drikke sukkerfri
cola, og så ellers have sukkerfri chokolade og ristede nødder med - og
derudover kan jeg godt tillade mig at spise lidt popcorn :)

Min biograf har også en masse sukkerfri bland-selv-slik, men den slags
slik (primært vingumme) har ALT for meget meltiotol i sig til mig, så
dér er chokolade og nødder bedre for mig.

Best regards,
Rene' (Denmark)
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk

Fra : Kathrine

Dato : 05-07-03 18:54

Rene' Hjorth" skrev:

> Min biograf har også en masse sukkerfri bland-selv-slik, men den
slags
> slik (primært vingumme) har ALT for meget meltiotol i sig til mig,

> dér er chokolade og nødder bedre for mig.

Aiiiiii, du siger noget!!!
Min biograf (samme? Hillerød) har da også sukkerfrislik....
Og det havde jeg glemt alt om...ØV!
Meltiotol er det så noget man får luft i maven af?
--
Kathrine
---

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 05-07-03 19:54

[Kathrine | Sat, 5 Jul 2003 19:53:59 +0200]

>Min biograf (samme? Hillerød) har da også sukkerfrislik....

Jeps, lige præcis den samme (ok, der er vel 2 biografer i Hillerød, og
så vidt jeg husker er det ikke Café Slotsbio .

>Meltiotol er det så noget man får luft i maven af?

Maltitol, og andre sukkeralkoholer, giver mange folk luft i maven m.m.
ved "overdrevet" brug; "problemet" er at vingummi er en ting man nemt
spiser meget af, og da de er ladet med maltitol, så...

Fra : sune vuorela

Dato : 05-07-03 20:26

En der kalder sig "Kathrine" <katras@FJERN-DETTEofir.dk> skrev:

>Meltiotol er det så noget man får luft i maven af?

Nogen gør - rigtig meget. Jeg får supertynd mave - og det tror jeg
ikke er fedt i en biograf. Så hellere et par poser flæskesvær og en
colalight..

--
Sune

Fra : targetman

Dato : 07-07-03 16:08

Altså hvis hun nu ikke har trusser på, så har jeg ikke tid til at synde, hi