Lowcarb slik
Fra : Peter Holm

Dato : 03-07-03 16:19

Hey,
jeg faldt lige over disse snacks, som trods prisen helt sikkert skal prøves.
http://makeashorterlink.com/?G50F11325

Jeg anvender iøvrigt deres VIKING Kasein Protein Pulver som supplerende
måltid, når krop og hjerne skriger. Det indeholder som følger:
Indhold pr. 100g
Protein: 87g (chokolade smagen 82g)
Fedt: 4,7g
Kulhydrater: 2g

Iøvrigt, så forstår jeg ikke hvordan I kan komme helt ned på 20g kulhydrat.
Er der ikke en der vil prøve at nedskrive sin dagsration af mad og dele den
(ikke maden *s*) her i forum, så jeg kan se hvordan man skal spise for at nå
ned på kun 20g.

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : sune vuorela

Dato : 03-07-03 17:03

En der kalder sig "Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev:

> [...]
>(ikke maden *s*) her i forum, så jeg kan se hvordan man skal spise for at nå

Morgenmad: omelet med 3 æg og ½ dl piskefløde - ialt ca. 3 gram

frokost: salat med feta og skinketern og olivenolie - 7 gram

aften: koteletter/bøffer/andet + salat a la frokost 7-8 gram
hjemmelavet is - 2 gram

ialt 19-20 gram

snack: 1 dåse tun i olie med mayonaise
flæskesværd

--
Sune

Fra : Kathrine

Dato : 04-07-03 17:50

"Peter Holm" skrev

> [...]
dele den
> (ikke maden *s*) her i forum, så jeg kan se hvordan man skal spise

Idag:

Morgenmad
3 æg + lille salat. ca. 5

Frokost