Kobling hyler
Fra : Lasse

Dato : 19-07-03 11:10

Min Transalp har en dårlig tendens til at hyle fra koblingen i det øjeblik
at man begynder at køre. Det er være hvis jeg starter i 2. gear og filer
lidt på koblingen.
Det har været sådan hele tiden, siden jeg købte den, men det hjalp lidt
at jeg skiftede olie på den, men det er ikke helt væk.
Er der nogle som har en anelse om hvad der kunne være galt, er koblingen
slidt op, eller er det bare noget som man må lære at leve med.
Lasse
TA

Fra : Esben Bøll

Dato : 20-07-03 23:15

Tja jeg har ikke lige noget svar til dig. men er meget intereseret i at høre
hvad du engang finder ud af at det er da jeg selv lige har købt en TA.
Held og lykke.

MVH Esben Bøll