forklaring til billede (stunt)
Fra : S.G

Dato : 18-07-03 23:30

fandt dette her ved lidt surf på dk.fritid.mc.siden
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?f=15022003162815.ext&m=full

Hvad er det det stunt går ud på?

S.G
RF900
Odense

Fra : S.G

Dato : 18-07-03 23:30

Må hellere lige give de oprindelige link, da der er en del ret vovede
billeder derpå osse

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=25&pid=373

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 18-07-03 23:55

S.G wrote:
> Må hellere lige give de oprindelige link, da der er en del ret vovede
> billeder derpå osse
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=25&pid=373
-------------------
Tror simpelthen at det er en wheelie der er gået galt for ham!
Det kan ikke lade sig gøre at holde en mc sådan som han gør, uden at man
VIRKELIGT er på skideren!

Har set lidt film med ham og hans gutter, og han er en være popdreng der
virkeligt bare ligner en der vil være smart!
Ikke ligesom f.eks. "sbfreaks" og darus's gutter...

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : S.G

Dato : 18-07-03 23:57

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse > Har set
lidt film med ham og hans gutter, og han er en være popdreng der
> virkeligt bare ligner en der vil være smart!
> Ikke ligesom f.eks. "sbfreaks" og darus's gutter...

Popdreng er vel så meget sagt... Skulle du ikke ud og nakke en Buick på
Striben?
Men også min tanke... Det må være et eller andet der er gået galt for ham.
Av..... i fald tyngdekraften gælder der hvor han er, så tror jeg ihvertfald
han får ondt et eller andet sted.

S.G
RF900R
Odense

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 19-07-03 00:08

> [...]
> ham. Av..... i fald tyngdekraften gælder der hvor han er, så tror jeg
> ihvertfald han får ondt et eller andet sted.
---------------------------------
prøv lige den her:
www.sbfreaks.com
www.ghostridermovie.net
Der er nok af dem... og de er en del federe end dem med ham der fætter guf!

Og hvad er en buick????????

Fra : S.G

Dato : 19-07-03 00:11

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
> Og hvad er en buick????????

En eller anden lokum af en 4 hjulstrækker med en V8 sikkert. Sådan en kan
tunes som alt andet.
Hvis den kan nakke en 600f´er i 5 forsøg tror jeg nu ikke du skal være alt
for sikker på du kan give ham tørt på

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 19-07-03 00:15

> En eller anden lokum af en 4 hjulstrækker med en V8 sikkert. Sådan
> en kan tunes som alt andet.
> Hvis den kan nakke en 600f´er i 5 forsøg tror jeg nu ikke du skal
> være alt for sikker på du kan give ham tørt på
------------------------------
Hehe... Jeg har voldtæsket en rf 600
Så der skal lidt mere til at gøre mig bange! *fnis*
Og nu får jeg nok koch på nakken for at have snakket offentligt om det!

Fra : Stefan Jørgensen

Dato : 19-07-03 13:51

> ------------------------------
> Hehe... Jeg har voldtæsket en rf 600
> Så der skal lidt mere til at gøre mig bange! *fnis*
> Og nu får jeg nok koch på nakken for at have snakket offentligt om det!

Der må være tale om en fejl hvis du har ordnet en Rf'er. Han har nok haft en
dårlig start vil jeg tro...

Stefan
RF600

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 19-07-03 23:23

> Der må være tale om en fejl hvis du har ordnet en Rf'er. Han har nok
> haft en dårlig start vil jeg tro...
>
> Stefan
> RF600
----------------------------
Hehe... vi lavede en bedst ud af tre!
2. gang ramte jeg frigearet og måtte lige vente til omdrejningerne faldt før
at den blev sat i 2. igen... Jeg tog ham i samme gear!
3. gang sagde jeg bare til ham at vi startede når han satte igang...
*fnis*

Fra : S.G

Dato : 20-07-03 03:49

> [...]
> at den blev sat i 2. igen... Jeg tog ham i samme gear!
> 3. gang sagde jeg bare til ham at vi startede når han satte igang...

BUrde egentlig ikke kunn lade sig gøre når man tager vægt/kraft i mente,
samt at RF´eren har kåbe hvilket betder en del.
Men ok, der findes dårlige kørere

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-07-03 09:28

S.G wrote:

> før

> BUrde egentlig ikke kunn lade sig gøre når man tager vægt/kraft i mente,
> samt at RF´eren har kåbe hvilket betder en del.
> Men ok, der findes dårlige kørere

En dårlig kører er absolut heller ikke ubetydelig kan jeg hilse og sige.
En dag jeg var på vej hjem fra Lydmuren mødte jeg en smart-ass på en
GSX600R. Ved hvert lyskryds kom jeg op på siden af ham og hver gang kom
vi op på ~70km/t før han trak fra mig.
Det er jo næsten så pinligt at det ikke engang er sjovt mere

/Robert

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-07-03 09:31

Robert Eriksen wrote:

> [...]
> vi op på ~70km/t før han trak fra mig.
> Det er jo næsten så pinligt at det ikke engang er sjovt mere

Der lige glemte at tilføje han selv kører XJ600S

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 20-07-03 10:35

> Der lige glemte at tilføje han selv kører XJ600S

Det kunne være fordi han "legede" med dig?
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 20-07-03 13:14

> BUrde egentlig ikke kunn lade sig gøre når man tager vægt/kraft i
> mente, samt at RF´eren har kåbe hvilket betder en del.
> Men ok, der findes dårlige kørere
---------------------
Han siger at han før har prøvet mod en hårnet, og at han først tager dem ved
ca 170-180kmt. Det er der hans kåbe får betydning!
Og han er ikke en dårlig kører...
Det skal lige siges at det var en 600'er...

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-07-03 07:45

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse

> En eller anden lokum af en 4 hjulstrækker med en V8 sikkert. Sådan en kan
> tunes som alt andet.

Og de gamle 60-70'er amerikanske V8'ere er jo mere eller mindre kendt for
let at kunne tunes til over 500-600HK uden brug af turbo eller kompressor
osv..
Jeg tror man skal være mere eller almindelig hurtig i gearskiftende for at
følge med en sådan bil, når den ud over de åndsvagt mange HK også har slicks
dæk.....

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Armand

Dato : 19-07-03 08:54

Anders Houmark <anders@andershSLETDETTE.dk> skrev i en

> [...]
> Jeg tror man skal være mere eller almindelig hurtig i gearskiftende for at
> følge med en sådan bil, når den ud over de åndsvagt mange HK også har

Jeg ved at der nærmest er religion i det her, og jeg har da også tidligere
løbet ind i trusler om tæsk fordi en ærekær MC-ejer (der selv havde startet
en tråd derom) ikke kunne lide mine udregninger og sammenligninger; men her
kommer den tørre side så:

Hvad vejer sådant et amerikansk monster? Et par tons incl. føreren?
Hvis op til 600 Hk udsættes for to tons svarer det til at hver Hk skal sætte
3,33 kg i gang!

GSXF600'eren vejer omtrent 300 kg med føreren i sædet, hvorved hver af dens
86 Hk har 3,5 kg at slæbe på!

På papiret kan Buick'en altså godt have en chance, men ikke med overvældende
fordel :-/
Hvor lang en distance kørerman generelt over?
Især i tilkoblings-øjeblikket hvor Buick'ens 2.000 kg dødvægt skal sættes i
bevægelse og dækkenes (selv slicks) vedhæftning derved sættes hårdt på
prøve, burde Zuki'en kunne(!) vinde et forspring som er til at leve på over
de første nogle og hundrede meter; men dér er der stor forskel på hvem der
sidder i sadlen

Jeg har i min Peugeot leget med det lokale RR-projekts 80'ere på våd bane,
og indtil omkring 70km/ (= 30 km/t før 80'erens topfart) ligger sådan en 8½
hk's model foran Peugeot'en og dens mere end 100 Hk, så kunne man fange
omtalte Buick på en våd aften (også uden slick's), vil man på motorcykel
være mere end et gearskifte væk inden hjulene får sat bevægelse i det
amerikanske stål!

--
Armand.

Fra : Brian Sørup

Dato : 19-07-03 11:03

[snip]

> [...]
Hk skal sætte
> 3,33 kg i gang!
>
> GSXF600'eren vejer omtrent 300 kg med føreren i sædet, hvorved

Min Camaro vejer 1780 Kg med ¼-fuld tank og mig i pilotsædet.
Jeg har målt en 0-60Mph(96Km/t) tid med G-Tech/Pro til 5,8sek. -
med 245/60 gadedæk og økonomigearing i bagtøjet - med gadeslicks
(275-285/50) og en lavere udveksling i bagtøjet nærmer den sig
de 4,5sek til 100Km/t og en ¼-mile på under 12sek. - og jeg har
*kun* ca. 500Hk

--
Brian Sørup
1976 Camaro, 461Cui.

Fra : Freddy Lang

Dato : 19-07-03 13:53

Brian Sørup wrote:
> [...]
> (275-285/50) og en lavere udveksling i bagtøjet nærmer den sig
> de 4,5sek til 100Km/t og en ¼-mile på under 12sek. - og jeg har

Mjaeh... en amerikaner-bil er ikke lige sådan at bide skeer med... Hvis
nogen af jer så ham Corvette-klovnen til TPT, ville I nok have fundet ud af,
at et par ton amerikansk stål altså sagtens kan flytte sig, endda ret
hurtigt...

Menøhm forresten... 461 cui er da, så vidt jeg ved, ikke lige en standard
Chevy...

Fra : Brian Lænø

Dato : 19-07-03 15:11

"Freddy Lang" skrev
> [...]
> hurtigt...
>
> Menøhm forresten... 461 cui er da, så vidt jeg ved, ikke lige en standard

Den corvette havde også 1000 hk.
Jeg syndes at det var et flop, det bil show.
Der var lagt op til rekord stor brænder, og den lavede meget mindre røg en
de motorcykler der var på brænderpladsen.
Det var en skam, at der ikke kom en mc ud på vejen, og vidste hvordan det
skulle gøres
De gjorde det kun være, da de startede den andre corvette op, bare fordi de
syndes vi skulle høre den.
Den holdt på en trailer, da den ikke kunne køre (manglede gearkasse).
Efter den reklame, så skulle jeg i hvert fald ikke ud og se det show.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Freddy Lang

Dato : 19-07-03 17:07

Brian Lænø wrote:
> "Freddy Lang" skrev

> Den corvette havde også 1000 hk.
> Jeg syndes at det var et flop, det bil show.

Enig

> [...]

Enig

> Det var en skam, at der ikke kom en mc ud på vejen, og vidste hvordan

Enig. Vi stod et par stykker og talte om netop det samme...

> De gjorde det kun være, da de startede den andre corvette op, bare
> fordi de syndes vi skulle høre den.

Tjah, men måske skal man være lidt amerikaner-bil interesseret (er jeg selv)
for at værdsætte det...

> Den holdt på en trailer, da den ikke kunne køre (manglede gearkasse).
> Efter den reklame, så skulle jeg i hvert fald ikke ud og se det show.

Nej, det var alt i alt lidt tamt.... but still... en gammel amerikanerbil
(af den rigtige slags, vel at mærke) er noget af det mest rå på 4 hjul...

Fra : Stefan Jørgensen

Dato : 19-07-03 13:54

> [...]
over
> de første nogle og hundrede meter; men dér er der stor forskel på hvem der

Jeg vil sige det sådan. Jeg tror godt han kunne finde ud af at køre sin
gsx'er, men den Buick haar snildt haft en 600 hypper.
I første gear ud af tre tog den fat i asfalten som bare fanden. Det var
først ved mc'ens 2-3 gear at han kunne have haft en chance..

Stefan
RF600

Fra : Jon Larsen

Dato : 19-07-03 20:03

> [...]
startet
> en tråd derom) ikke kunne lide mine udregninger og sammenligninger; men
xxxxxxxxxxxxxxxxx

Jeg er enig med Armand.. desuden,, jo mere gejl man fylder på såen en
madkasse, jo mere vægt skal der acceleres op, Der må jo være en grund til at
de i raceverdnen vil have så lette ting som muligt..

--
MVH.
Jon Larsen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 19-07-03 22:33

> [...]
> skal sætte 3,33 kg i gang!
> GSXF600'eren vejer omtrent 300 kg med føreren i sædet, hvorved hver

Man skal også huske at 4-hjuleren får en større fordel jo højere hastigheden
bliver.
Hvis GSXF600'eren skal bruge 10HK (kun et gæt) på at holde 100km/t, så er
der 76HK tilbage til acceleration fra 100km/t. 4-hjuleren skal måske bruge
35HK (også et gæt) på at holde den samme fart pga. den større luftmodstand,
men så har den jo stadig 565HK tilbage ved 100km/t!

Ved 200km/t er der ikke mere guf tilbage i GSXF'en, mens det amerikanske
monster sikkert har meget mere at byde på ved den hastighed. 300+km/t er vel
reelt for en bil med 600HK?

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 19-07-03 09:43

> [...]
> følge med en sådan bil, når den ud over de åndsvagt mange HK også har slicks
-----------------
Hehe...
Bring em' on!

Hvis han kommer derud igen engang, så lad mig få det at vide...!
Det er åbenbart en honda der skal til for at sætte ham på plads!
hæhæ....

Oliver Bruchhaus.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-07-03 00:23

Oliver Bruchhaus wrote:

> Tror simpelthen at det er en wheelie der er gået galt for ham!
> Det kan ikke lade sig gøre at holde en mc sådan som han gør, uden at
> man VIRKELIGT er på skideren!

Yup. Jeg har faktisk set videoklippet og han slår sig noget så GEVALDIGT ser
det ud til! Læg mærke til gutten i baggrunden med den røde T-shirt og
videokameraet...

Bortset fra det, så er det fandme godt fanget af fotografen - for på
videoklippet går det _satme_ stærkt.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 19-07-03 00:35

> [...]
> røde T-shirt og videokameraet...
>
> Bortset fra det, så er det fandme godt fanget af fotografen - for på
------------------
What the F...!
Troede ikke at man skulle fange dig så sent oppe!

Har du ikke et link til klippet?
Jeg ville så gerne se den smartass gå på røven!

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-07-03 01:13

Oliver Bruchhaus wrote:

> What the F...!
> Troede ikke at man skulle fange dig så sent oppe!

Who me?! Jeg er sgu den vildeste natteravn!

--
Tony
FZS1000

Fra : GRISEN

Dato : 19-07-03 00:31

On Sat, 19 Jul 2003 00:29:38 +0200, "S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> wrote:

>Hvad er det det stunt går ud på?

Tjek Kyle.mpeg på http://goodfiles.grisen.org/Moto%20movies

*
Jan

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 19-07-03 00:41

> Tjek Kyle.mpeg på http://goodfiles.grisen.org/Moto%20movies
> Jan
-----------------
Okay... Ikke mere grinen herfra!
Damn hvor er jeg glad for at være flittig bruger af hjelm!!!!

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 19-07-03 00:49

> Okay... Ikke mere grinen herfra!
> Damn hvor er jeg glad for at være flittig bruger af hjelm!!!!
--------------------------
Har også lige oprettet en lille folder på den der http://dfm.nathue.dk
ting...
Der er indtil videre kun en fil. But more to come!
Det er sådan det skal gøres når det skal gøres RIGTIGT!
Tjeck it out! :))

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-07-03 01:12

Oliver Bruchhaus wrote:

> Okay... Ikke mere grinen herfra!
> Damn hvor er jeg glad for at være flittig bruger af hjelm!!!!

Jeps. Gad vide om han er overlevet det - for det ser godt nok ud som om han
får banket hovedet godt og grundigt i asfalten. Selv om man ikke skulle tro
det, så kan kasketten måske alligevel tage lidt fra... Jeg har søgt på
nettet efter "Kyle" "wheelie gone bad" men kan ikke lige umiddelbart finde
noget.

--
Tony
FZS1000

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 19-07-03 08:50

> [...]
> det, så kan kasketten måske alligevel tage lidt fra... Jeg har søgt på
> nettet efter "Kyle" "wheelie gone bad" men kan ikke lige umiddelbart finde
--------------------
Jeg har en nyere film med ham i et tv program. Han ser stadig hel okay ud.
Jeg ligger det lige ind på nathuen lidt senere....

For resten dit lille nye tiltag på siden er alltiders!!!! :)))
Vil også lige tage mig sammen og bestille nogle t-shirts fra dig i løbet
af næste uge.

Oliver Bruchhaus.

Fra : Michael Madsen

Dato : 19-07-03 01:27

Klippet kan ses her http://goodfiles.grisen.org/Moto%20movies/Kyle.mpeg

Damn det må gøre nas... Kan godt forstå han bliver liggende..

Fra : Carsten Jensen

Dato : 19-07-03 08:44

Herre gud , manden ved selv han er en idiot derfor for bruger han hverken
styrthjælp eller andet sikkerhedudstyr. Det er da lige meget med den slags
folk, de kommer voldsomt af dage alligevel. Her er det da kun ham selv det
går ud over.
Carsten

Michael Madsen <Maz-1@ishoejby.dk> skrev i en