Musik fra Blinkende Lygter
Fra : Martin Møller

Dato : 02-04-01 15:36

Hvad hedder det nummer som Manic Street Preachers har lavet, og som de
bruger i Blinkende Lygter??

Fra : Dan Holt Jensen

Dato : 02-04-01 22:55

martin@sophusmedical.dk,Ny-Internet writes:
>Hvad hedder det nummer som Manic Street Preachers har lavet, og som de
>bruger i Blinkende Lygter??

ved det ikke, men det kan være der er noget om den på den nye 2 disc DVD
der er udkommet.

men deres nye album: Know your enemy kan varmt anbefales som en
sidebemærkning-

Fra : Keld Petersen

Dato : 03-04-01 06:04

Der er ikke noget Manic Street Preachers track på 2DVD'en. De 5 tracks der
ligger på den er fra "scoret"...

Fra : Martin Møller

Dato : 03-04-01 08:26

Det kan også være jeg tager fejl. Jeg ved at Manic Street Preachers spillede
et nummer til Danish Music Awards. Jeg mente, at Casper Christensen sagde,
at den var fra Blinkende Lygter, men jeg kan selvfølgelig tage fejl. Anyway,
er der nogen der ved, hvad nummeret hedder??

Fra : Gergen

Dato : 03-04-01 17:40

Martin Møller <martin@sophusmedical.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9abttk$ugs$1@news.cybercity.dk...
> [...]
Anyway,
> er der nogen der ved, hvad nummeret hedder??

Tror du ikke han hentyder til Tim Christensens live-nummer i showet, der er
med på soundtracket? Det hedder "21'st Century high" eller noget i den stil

--
Christian
-----

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 03-04-01 17:56

"Martin Møller"
> [...]
> at den var fra Blinkende Lygter, men jeg kan selvfølgelig tage fejl. Anyway,
> er der nogen der ved, hvad nummeret hedder??

Var det ikke So Why So Sad, de spillede der?

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Dan Holt Jensen

Dato : 04-04-01 21:38

brandt@etklikherfra.dk,Ny-Internet writes:
>Var det ikke So Why So Sad, de spillede der?

det er fra deres nye album ihvertfald