Skåneræs fra på onsdag :-)
Fra : dots

Dato : 18-07-03 16:12

Flere der har lyst til at komme med til et par dages hyggelig, hæsblæsende
skovfræs i Skåne, med tourguiding af et par indfødte off-rødder fra
www.soe.se , med lokalkendskabet til de fede spor ?

Vi er lige nu. : Freak og Kaos fra Horsens, dots fra sjælland, og Peter og
Constrictor fra soe.se

- dots -
Honda CRM125 R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=216

Fra : Stefan Hansen

Dato : 19-07-03 08:30

"dots" <dots@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> www.soe.se , med lokalkendskabet til de fede spor ?
>
> Vi er lige nu. : Freak og Kaos fra Horsens, dots fra sjælland, og Peter og

Llyder rigtig sjovt og spændende, men jeg skal desvære arbejde. hvor lang
tid er i deroppe ???

hilsen stefan xt350

Fra : dots

Dato : 19-07-03 09:24

"Stefan Hansen" <xxx@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Llyder rigtig sjovt og spændende, men jeg skal desvære arbejde. hvor lang
> tid er i deroppe ???

Bare et par dage, men hvis det bliver lisså sjovt som forventet, kan det jo
være at vi triller til Skåne igen-igen

dots

Fra : Claus Rittig

Dato : 19-07-03 12:38

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Stefan Hansen" <xxx@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Bare et par dage, men hvis det bliver lisså sjovt som forventet, kan det
jo
> være at vi triller til Skåne igen-igen

Og DET vil jeg gerne høre nærmere om!

Rittig

Fra : dots

Dato : 19-07-03 13:38

> jo
>
> Og DET vil jeg gerne høre nærmere om!

Det kunne måske tænkes, at holdet får forstærkning fra nord næste gang ??

dots