Tankpads
Fra : Diceman

Dato : 18-07-03 10:14

Hejsa

Jeg er igang med at lede efter et tankpad til min cykel, men kan ikke rigtig
finde nogle der falder i min smag. Men så var det jeg faldt over en
hjemmeside: www.sportbikedesigns.com. de har lige den Tankpad jeg gerne vil
have "Blue Tribal Tankpad"
Men desvære ligger dette firma i Florida, og det er lidt besværligt. Så var
det jo lige jeg tænkte om der er nogle herinde der ved noget om, hvor jeg
kan få fat i flotte/fede tankpads her i DK??? Det kan da ikke passe at jeg
kun kan få de der carbonlook og de andre simple.

PLEACE hjælp.........................

Hilsner Diceman

Fra : Freddy Lang

Dato : 18-07-03 12:39

Diceman wrote:
> [...]
> om, hvor jeg kan få fat i flotte/fede tankpads her i DK??? Det kan da
> ikke passe at jeg kun kan få de der carbonlook og de andre simple.

Hos Biker Outfit i Oeversee syd for Flensburg, http://www.biker-outfit.de/ ,
har de nogle tankpads, som er en anelse mere spændende end de sædvanlige
carbon-look-a-like.... jeg kan ikke lige umiddelbart finde et billede af
dem, endsige et link, hvor man kan se dem, men de er altså en smule pænere
end de "sædvanlige".

Derudover, hvis du virkelig er hooked på noget af det fra Florida, er det
altså ikke så voldsomt slemt at handle, selv tværs over Atlanten. Selv har
jeg lige bestilt nogle stumper i Canada, og det er da indtil nu gået legende
let.
Og det kunne jo være, at andre herinde fra måske også ville være
interesserede i tankpads fra det samme sted, mig selv inklusiv (hvis de har
noget, jeg kan bruge), og så kunne man jo måske lave en samlet bestilling.
Tænk over det, forhør dig rundt omkring, og meld tilbage, hvis du skulle
blive frisk på idéen. Der er sikkert flere end du og jeg, der er trætte af
de der "carbon" tankpads...

Mvh
Freddy

Fra : Steffler

Dato : 18-07-03 12:54

Diceman wrote:
> [...]
> om, hvor jeg kan få fat i flotte/fede tankpads her i DK??? Det kan da
> ikke passe at jeg kun kan få de der carbonlook og de andre simple.

Jeg ville nok bare hoppe på ebay.com Men det er nok bare mig
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=35580&item=2423045181

Cheers folks..

/S
Weekend mode status = ON