Banedag :-)
Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 18-07-03 00:38

Hej NG

Så kom jeg på bane for første gang, det kan varmt anbefales, det var s....
sjovt og lærer rigt.
Der ligger lidt fra dagen i dk.binaer.motor under "banedag "

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Peder

Dato : 18-07-03 07:45

On Fri, 18 Jul 2003 01:37:49 +0200, "Rune \(Bandit600R\)"
<REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote:

>Hej NG
>
>Så kom jeg på bane for første gang, det kan varmt anbefales, det var s....
>sjovt og lærer rigt.
>Der ligger lidt fra dagen i dk.binaer.motor under "banedag "
Tillykke.
Men pas på med det. Man bliver bidt.
Og pludselig synes almindelige veje farligere end før..
--
Peder
SGSXR750 (http://roadracing.netpartner.dk)

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 18-07-03 10:26

Peder wrote:

> Tillykke.
> Men pas på med det. Man bliver bidt.
> Og pludselig synes almindelige veje farligere end før..

Ja! de er alt for smalle, og det helt sikkert ikke sidste gang jeg skal på
bane!

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 18-07-03 08:42

"Rune \(Bandit600R\)" <REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> writes:

> Så kom jeg på bane for første gang, det kan varmt anbefales, det var s....
> sjovt og lærer rigt.
> Der ligger lidt fra dagen i dk.binaer.motor under "banedag "

Argh... Jeg er da ved at få abstinenser på den hårde måde.
Jeg trænger for alvor til at spanke en cykel rundt

Hvem havde arrangeret dagen?

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de

Fra : SLP/JM

Dato : 18-07-03 09:12

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.dk> skrev
> Hvem havde arrangeret dagen?

Og hvilken bane var det på? Det er umiddelbart ikke en, jeg kan genkende.

--
Susanne

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 18-07-03 10:25

SLP/JM wrote:
> "Mikkel Christensen" <mic@rrnord.dk> skrev
>
> Og hvilken bane var det på? Det er umiddelbart ikke en, jeg kan
> genkende.

Falkenberg i Sverige, jeg ved faktisk ikke hvem der arrangerede det, jeg
tror det var i forbindelse med træning for licenskørere Lars Rulf var der
med sin GSX-R1000.

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 18-07-03 10:33

Jeg fandt lige en skidtse af banen som er lagt i binaer.motor....

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 18-07-03 10:49

> Falkenberg i Sverige, jeg ved faktisk ikke hvem der arrangerede det, jeg
> tror det var i forbindelse med træning for licenskørere Lars Rulf var der
> med sin GSX-R1000.

Okæh - så var der da kompetent konkurrence
Arrangerer Sports-MC egentlig ingen trackdays mere?

Fra : Peder

Dato : 18-07-03 11:11

On 18 Jul 2003 11:48:31 +0200, Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk>
wrote:
-- snippenippe

>Arrangerer Sports-MC egentlig ingen trackdays mere?
Det tror jeg ikke du skal regne med at de gør.
Det seneste jeg har fra pålidelig kilde, er at de vil stoppe med det.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 18-07-03 11:31

Peder <peder.eskildsen@@@@hotmail.com> writes:

> [...]
>
> Det tror jeg ikke du skal regne med at de gør.
> Det seneste jeg har fra pålidelig kilde, er at de vil stoppe med det.

Næh, der er jo også en Seriensport klasse der skal køres
Jeg kan forestille mig at det er en tidskrævende hobby at være
trackdayarrangør.

Fra : Peder

Dato : 18-07-03 12:09

On 18 Jul 2003 12:30:44 +0200, Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk>
wrote:

>Næh, der er jo også en Seriensport klasse der skal køres
>Jeg kan forestille mig at det er en tidskrævende hobby at være
>trackdayarrangør.
Jeps. Og de påtager sig et kæmpeansvar for folks helbred, som det er
blevet meget vanskeligt at forsikre sig ud af.