Det jo en ærlig sag............
Fra : HpeA

Dato : 17-07-03 22:05

Hej Alle Zu Sammen

at være helt skudt i noget på 2-hjul, og med motor !. Forskellen ligger bare
i hvad der tænder en selv !(og hvad der er brug for/ råd til). Jeg er jo
tændt på 2-hjul om det gælder MTB på den frække måde, eller om der er tale
om min PygZe-Pige !( Ups, sommetider lidt for fræk ). Jeg er helt &
aldeles væk i drømmen om det rigtige køretøj. Hvad er så lige det rigtige
køretøj ?. Jeg kunne godt nøjes med min -"møvert"- (men det er hun altså
ikke ! ! !. ). Hun er en sygdom jeg ikke kan slippe af med, eller finde
en medicin for, og det er sq ikke sjovt at køre tur og møde jer brødre &
søstre på vejen(her er der desværrre tale om pap-brødre & pap-søstre )
!. Jeg er en fortabt sjæl uden en fast holdeplads & bruger hvad jeg har til
at forsøde min dag, og af uanet grunde forgår det meste af tiden på/ med
2-hjul . Om man vil være med, så ved man det koster min. 10K bare for at
være med !.Og dertil kommer der så lige det der skal mellem ens ben !.Jeg
ved hvor stilen hælder hen..........-" HP is the name, Motard is _going_ to
be the game !!"-. Man har vil lov at drømme/håbe lidt i ny & næ ?, og til
alle jer der har -"kommet til"- at hilse på PygZe-Pigen & mig, kan jeg kun
sige -" Skammer du dig over at hilse på netop denne møvert, så husk
dette........sjælen er der, ligeså glæden & hjælpsomheden"-. Der er da ikke
en skam ikke lige have kassen til det rigtige vel ?.

Herfra mig kommer der et ønske om en forsat go´ sommer, helst uden skader &
en masse gode kopper kaffe/sodavander/ en enkelt øl i solnedgangen inden
hjemturen

PygZe-Pigen & Hp

Siger på -"gensyn"- (2 finger( v-tegn) 15 cm under venster side af styret,
lidt skjult

--
HpeA

Hans Peter Erenskjold Aalling
www.hpea.farmands.dk
hpea@Farmands.dk

Fra : Brian

Dato : 17-07-03 22:18

> PygZe-Pigen & Hp
>
> Siger på -"gensyn"- (2 finger( v-tegn) 15 cm under venster side af
styret,
> lidt skjult

ja. det er hårdt.
Øhh.. din hjemmeside... den er ikke lige optimeret til Windows XP / IE 6x/
1024x768
For meget scroll og ting i margen...
Men.. ellers fin.
Brian

Fra : dots

Dato : 17-07-03 23:05

"HpeA" <hpea@NOWAYfarmands.dk> skrev i en meddelelse
> PygZe-Pigen & Hp
>
> Siger på -"gensyn"- (2 finger( v-tegn) 15 cm under venster side af
styret,
> lidt skjult

Hej HP
Du behøver aldrig at skjule dig for mig, jeg hilser på alle, både når jeg
kører Jawaneser med vedhæng og på min SuperHonda
Hvornår skal vi mødes dér 5 km nord for Sorø

dots