Priser på hjelme
Fra : RacingBabe

Dato : 02-04-01 15:41

Er der nogle steder på nettet man kan se priserne på hjelme?
Specielt Arai hjelme.
Helst i Danmark.

/ Jeanne Maria Fjorback
SV650S

Fra : Albert

Dato : 02-04-01 15:54

"RacingBabe" <jeanne@fjorback.dk> wrote in message
> Er der nogle steder på nettet man kan se priserne på hjelme?
> Specielt Arai hjelme.
> Helst i Danmark.

Overvej en tur til Hein-Gericke i Flensborg (afkørsel 199 på
motorvejen - kør VÆK fra flensborg og den komme på venstre
side efter ca. 3km)

mvh Albert

Fra : Emil

Dato : 02-04-01 20:05

Jeg er enig med Albert, -det er dyrt at købe hjelmen i DK. I Tyskland kan du let spare 1000 kr. Prøv evt. disse steder i Kiel:
Polo: www.polo-motorrad.de
Louis: www.louis.de

Hilsen Emil
rf900r

http://www.kandu.dk/

Fra : Jørgen Gerdorf

Dato : 03-04-01 00:32

Hej RacingBabe.
Hvorfor købe i Danmark ??
Jeg købte min nye hjelm via nettet i Tyskland (ikke med kreditkort, men
sendt pr efterkrav).
Jeg købte en SHOEI Open Face Hjelm type RJ-AIR2, hos "Motorshop Berners"
(http://www.motoshop-berners.de/) på tilbud ("Sonderangebote"). Den
kostede incl. fragt, m.m. ialt 1.231,- kr.
RJ-AIR2 lagerføres ikke i Danmark, men til sammenligning ta'r C.
Reinhardt 2.495,- kr. for en SHOEI J-GEAR Open Face Hjelm !!!!!
Fra jeg sendte et e-mail med min bestilling til "Motorshop Berners" gik
der seks dage, så lå den til afhentning (og betaling) på det lokale
posthus.
Og så er den EC-godkendt efter alle kunstens regler og ser sk... godt
ud, syns jeg selv.
Gå f.eks. ind til en dansk forhandler og prøv nogle hjelme, find den
rette størrelse og køb den så via nettet i Tyskland.
Pas på med at købe i f.eks. England eller USA. Deres hjelme er mange
gange testet efter normer, som ikke er godkendte i Danmark (uanset om
deres testkrav er skrappere). Hjelmen SKAL være EC-testet.

Med venlig hilsen
Jørgen Gerdorf
DKW RT250/2, 1955

Fra : lars mjaaland

Dato : 03-04-01 15:36

http://www.craft.dk/

--

Lars Mjaaland

WWW:Nørgård Mikkelsen Reklamebureau

A Bates Worldwide Company

E-mail: mjaaland@normik.dk

Vandværksvej 18 DK-5000 Odense C

Tlf: +45 66141480 Fax: +45 66141943

damgårdsvænget 18

DK5853-ørbæk

tlf +65981157

mobil +20288910

E-mail: mjaaland@normik.dk

Fra : Morten Dahl

Dato : 03-04-01 08:01

"RacingBabe" <jeanne@fjorback.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle steder på nettet man kan se priserne på hjelme?
> Specielt Arai hjelme.
> Helst i Danmark.
>
> / Jeanne Maria Fjorback
> SV650S

CVP i horsens har i weekenden åbenthus, og i den forbindelse er der -20% på
ALLA Arai hjelme..

øhh og Aprillia prøvekørsel

Hilsen
Morten Dahl

Fra : Kasper

Dato : 03-04-01 15:53

Jeg sparede næsten 2.000 (i forvejen dyrt beskattede) kroner ved at købe min Arai RX7 Phil Read replica i Mot-Shop Flensborg (modellen kunne ikke fåes herhjemme, men det var nu primært på grund af prisen, at jeg handlede sydpå):

www.mot-shop.de , de taler dansk

For Arai-udvalg i Tyskland og priser:

www.helmet-house.de og www.arai.de

med venlig hlisen,