Ang Diodepære til baglygte.
Fra : g-mc

Dato : 17-07-03 16:09

Hej Ng.
Jeg mener engang at have set et sted hvor man kunne købe diode-baglygtepærer
til mc. Men hvor var lige det henne??? Hvis der er nogle der kan hjælpe med
en adresse evt i DK, vil jeg være meget taknemmelig.

Mvh Jeppe Yamaha TX/XS (m en spand knaldede baglygtepærer.)

Fra : Freddy Lang

Dato : 17-07-03 17:21

g-mc wrote:
> [...]
> diode-baglygtepærer til mc. Men hvor var lige det henne??? Hvis der
> er nogle der kan hjælpe med en adresse evt i DK, vil jeg være meget

Du kan i hvert fald købe dem hos http://www.sbfiberdesign.com men han er
ikke den billigste med dem, han tager 115,- pr. stk.

Jeg mener at man også kan få dem hos biludstyrsforretninger, BilXperten og
CD-Cardic, og der skulle de vist koste 98,- eller deromkring. Medmindre du
vil have den type, der roterer (når man bremser?), de koster vistnok 298,-

Mvh
Freddy (som netop idag har bestilt klart baglygteglas samt diodepærer til
sin SV'er)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-07-03 17:41

g-mc wrote:
> [...]
> til mc. Men hvor var lige det henne??? Hvis der er nogle der kan hjælpe med
> en adresse evt i DK, vil jeg være meget taknemmelig.

Hvad med Thansen ..

http://www.thansen.dk/products.asp?c=155488704&n=778453529#xy

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : g-mc

Dato : 17-07-03 18:27

Kanon!! Mange tak for hjælpen
Mvh Jeppe.