Måske en idé til kommende DFM træf ?
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 16-07-03 23:15

Hej NG.

Vi er nogle stykker i vores omgangskreds, der hvert år tager til MC
Touring Campen,( typisk 6-8 cykler ) på en weekend tur, i vores
tilfælde _altid_ den første
weekend i August, så der er ingen overraskelser, med hensyn til
planlægningen

Personligt syntes jeg at det kunne være sjovt, om man kunne lave det
samme i DFM sammenhæng, altså en forud bestemt weekend (den samme
hvert år ! ), hvor dem der havde tid/lyst så kunne mødes til et mini
DFM
træf, på MC Touring Campen.

Hvad syntes i ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 17-07-03 07:38

Halløjsa

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote in message

> [...]
> samme i DFM sammenhæng, altså en forud bestemt weekend (den samme
> hvert år ! ), hvor dem der havde tid/lyst så kunne mødes til et mini

Lyder som en kanon ide, mit største problem er stort set altid at jeg har
planlagt for lang tid ud i fremtiden mht til familie, venner, kæreste job
osv osv hvorfor jeg ikke kommer "nok ud" :-|

Men en fast defineret weekend ville ikke være så tosset, netop fordi man
(som du selv skriver) ikke får nogle overraskelser om hvornår det er..

At ovenstående så bare er en dårlig undskyldning fordi jeg ikke har styr på
noget som helst hvad angår min kalender er så en helt anden ting
Men jeg er stadig frisk på ideen.. (ligesom jeg også var det med TPT, som
gik i vasken pga job :(

-steffen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-07-03 10:09

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> [...]
> samme i DFM sammenhæng, altså en forud bestemt weekend (den samme
> hvert år ! ), hvor dem der havde tid/lyst så kunne mødes til et mini

Jeg er da helt klart med på idéen!!

--
Tony
FZS1000

Fra : Esben Bøll

Dato : 17-07-03 10:27

Det lyder som en god ide!
kigger i hvert fald lige op en tur!!

MVh Esben Bøll
TA 95

Fra : Armand

Dato : 17-07-03 15:48

Måske at man istedet kunne sætte sig på et nærmere aftalt træf, og allerede
tidligt fastlægge hvilket og dermed datoen, således at flest muligt kunne
komme med.
Forskellen vil være at man derved kommer rundt tilforskellige arrangementer
(hvorfor tage på mc-camping, når der er træf rundt i landet hver weekend her
i højsæson'en!?)

Siden der allerede er dato-foreslag, vil jeg i dette indlægs ånd suplere
med: Thy-træf 8-10 august!

--
Armand.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 17-07-03 23:16

Armand wrote:
> [...]
> arrangementer (hvorfor tage på mc-camping, når der er træf rundt i
> landet hver weekend her i højsæson'en!?)

Personligt syntes at det kunne være sjovt, hvis det stort set kun var
DFM folk, ved godt at man ikke bare kan smide andre campister, væk fra
Mc Touring Campen i den pågældende weekend , men et eksisterende
træf bliver, IMO, hurtigt for stort/uoverskueligt, hvis målet var en
hygge weekend for DFM folk

Dermed ikke sagt, at det ikke var hyggeligt til TPT

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 17-07-03 16:41

> Jeg er da helt klart med på idéen!!
> --
> Tony
> FZS1000
-----------------------
Tjaehmm.....
-Hvad kan jeg sige???

Jeg er sgu også med på den ide! Og denne gang UDEN vedhæng, så jeg også
har en mulighed for at lære jer bedre at kende!

Oliver Bruchhaus

Fra : Lars Hansen

Dato : 17-07-03 10:25

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme i DFM sammenhæng, altså en forud bestemt weekend (den samme
> hvert år ! ), hvor dem der havde tid/lyst så kunne mødes til et mini

Jeg er også med på ideen

Hilsen
Lars Hansen
ER5

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 17-07-03 11:35

Ok.

Det lyder til at et Weekend møde måske godt kunne lade sig gøre,
så er det jo bare at finde en Weekend, og så holde fast ved den til
hvert år !, det var måske et arrangement der kunne nås i år ?

Att. Tony.
Var det evt. et arrangement, der kunne stå et lille notits om på
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/ ?

Til dem der ikke ved, hvilken Camp der er tale om, kan kikke her
http://www.mctouringclub.dk/ under Mc Touring Camp selvfølgelig

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-07-03 11:49

> [...]

> så er det jo bare at finde en Weekend, og så holde fast ved den til
> hvert år !, det var måske et arrangement der kunne nås i år ?

Det ville jo være fedt hvis det kunne lade sig gøre! Evt. sidste weekend i
august?

> Att. Tony.
> Var det evt. et arrangement, der kunne stå et lille notits om på
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/ ?

You bet. Lige så snart vi er blevet enige om en dato så skal jeg nok gøre
opmærksom på det.

--
Tony
Fazer1000

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 17-07-03 15:58

Tony Lorentzen wrote:

> Det ville jo være fedt hvis det kunne lade sig gøre! Evt. sidste weekend i
> august?

Det kunne måske konflikte med mosten raceday, hvor mange komme for at se ræs.
Mener de plejer at holde det første weekend i september. Men i år siger den
sidste weekend i august.

Ib Jakobsen

Fra : Hans Erik Elley

Dato : 17-07-03 22:04

Hej DFM.

En fænomenal god idé.
Vi vil også gerne bakke op om dette initiativ!
Måske kunne vi kalde det 'DFM Sensommertræf',
evt en af weekenderne i aug/sept.
Touring Campen er jo helt ideel til formålet...
Lad os høre mere!!

MC Hilsen
H@ns Erik :)
MC-Pilots
www.mcpilots.dk

Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3F16B95F.F7498A0E@post.tele.dk...

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 17-07-03 23:21

Hej.

Det lader til at der er bare en lille smule interesse, for at lave et
DFM sensommer træf på Mc Touring Campen ?

Hvad med den sidste weekend i August ?, og så bare holde fast ved den
weekend, også fremover ?, så kan folk bare møde op, hvis man alligevel
ikke har noget at foretage sig i den weekend

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-07-03 00:07

> [...]

> weekend, også fremover ?, så kan folk bare møde op, hvis man alligevel
> ikke har noget at foretage sig i den weekend

Urgh.

Jeg lægger netop mærke til at man skal være medlem af MC Touring Club for
overhovedet at få adgang til pladsen. Der står at hvert MC Touring Club
medlem kan medbringe en gæst - men om der menes en gæst på bagsædet eller på
sin egen MC vides ikke.

Jeg er nemlig ikke medlem af MC Touring Club af en række årsager - dog
primært fordi jeg ikke er kunde hos TopDanmark længere. Så det er noget vi
lige skal have fundet ud af.

--
Tony
Kilofazer

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 18-07-03 09:52

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
dog
> primært fordi jeg ikke er kunde hos TopDanmark længere. Så det er

Ja, måske lidt dårligt, men mon ikke at det er en form for adgangs
begrænsning,
så man har en rimelig chance, for at kunne få en overnatning, hvis man
lige kom forbi ?

Så er den ide måske dødsdømt ?, er der mange der ikke er medlem af
MCTC ?

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 18-07-03 14:43

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> writes:

> Så er den ide måske dødsdømt ?, er der mange der ikke er medlem af
> MCTC ?

Jeg er i hvert fald ikke.

Jeg læste også lige på deres hjemmeside. Hvis jeg ikke kan komme til
at campere uden at skulle melde mig ind i MCTC, så er jeg i hvert fald
ikke med på idéen.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-07-03 15:29

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Jeg læste også lige på deres hjemmeside. Hvis jeg ikke kan komme til
> at campere uden at skulle melde mig ind i MCTC, så er jeg i hvert fald
> ikke med på idéen.

Jeg har det lidt på samme måde. Men lad os kontakte MC Touring Camp og
forhøre os om hvordan reglerne er.

Dennis ringer du til dem?

--
Tony (der ikke er MCTC medlem)
Fazer 1000

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 18-07-03 18:20

Tony Lorentzen wrote:

> Jeg har det lidt på samme måde. Men lad os kontakte MC Touring Camp
og
> forhøre os om hvordan reglerne er.
>
> Dennis ringer du til dem?

Hej.

Næhh, hvorfor det !, en regel er jo en regel , så vi dropper da
bare den idé.

Ellers må i jo bare lige sluge den kamel, og så melde jer ind i
Touring Club'en, i læser garanteret deres blad alligevel

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-07-03 18:31

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Næhh, hvorfor det !, en regel er jo en regel , så vi dropper da
> bare den idé.

Det jeg mente var at vi måske skulle undersøge om deres regel om "venner"
gælder en bagsæde passager eller en cykel mere. Hvis bare halvdelen af dem,
der møder op er medlemmer så er der jo ikke nogle problemer.

> Ellers må i jo bare lige sluge den kamel, og så melde jer ind i
> Touring Club'en, i læser garanteret deres blad alligevel

Hehe... Nej det gør jeg faktisk ikke. Jeg har et par numre liggende som jeg
fik tilsendt da jeg rekvirerede informations-materiale om klubben og var
ikke synderligt imponeret over det indsholdsmæssige i bladet.

--
Tony
FZS1000

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 18-07-03 23:16

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> "venner" gælder en bagsæde passager eller en cykel mere. Hvis bare
> halvdelen af dem, der møder op er medlemmer så er der jo ikke nogle

nårhh....okay, men det tror jeg allerede jeg kan svarre på, det gælder
en bagsæde passager, og ikke en kammi på en anden cykel :-/
og hvis man har to cykler i hustanden,og kommer samtidigt, skulle det
ikke undre mig, at man skal bevise at man kommer fra samme adresse !

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-07-03 23:33

> [...]

> og hvis man har to cykler i hustanden,og kommer samtidigt, skulle det
> ikke undre mig, at man skal bevise at man kommer fra samme adresse !

Æv. Lidt surt - men det må vel betyde at de har stor success med deres
touring camp, hvilket vel er godt nok for dem. Så må vi se om ikke vi kan
finde et andet sted ... men det er vel heller ikke så svært. Ligger der ikke
noget andet og lige så spændende i nærheden?

--
Tony
Fazer 1000 (der vil ud og køre en masse)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 19-07-03 14:49

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> writes:

> Ellers må i jo bare lige sluge den kamel, og så melde jer ind i
> Touring Club'en, i læser garanteret deres blad alligevel

Nej, det kan jeg vist ikke påstå at jeg gør. Det nærmeste jeg er
kommet er at jeg har bladret lidt i et eksemplar for et års tid siden,
før jeg fik MC.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : J.C.Kløve

Dato : 18-07-03 16:17

I tråden: bf4ima$sh5$1@news.net.uni-c.dk,
Skrev Dennis Hellan Pedersen :
> Hej NG.

[ZAX]
> [...]
> det samme i DFM sammenhæng, altså en forud bestemt weekend (den
> samme hvert år ! ), hvor dem der havde tid/lyst så kunne mødes

Ja som det fremgår af en tidligere tråd (myrhøj) er jeg inde på samme
idé, så hvis dt ellers er muligt for alt muligt andet skrammel
(August/september er altid panikmåneder i min kalender) så er jeg der
også med på ideen -
--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Brian W.

Dato : 18-07-03 20:11

J.C.Kløve wrote:
> [...]
> idé, så hvis dt ellers er muligt for alt muligt andet skrammel
> (August/september er altid panikmåneder i min kalender) så er jeg der

Kanon idé , dog vil jeg sige at første weekend i sept. er der altid
Superbike. Måske en skidt dato??? Og første weekend i August har vi træf i
Galten.... Så kan i jo lige så godt komme ud til os

Men fedt initiativ. Håber der kommer noget på benene.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Jens U

Dato : 20-07-03 14:28

Dennis Hellan Pedersen skrev...
> [...]
> samme i DFM sammenhæng, altså en forud bestemt weekend (den samme
> hvert år ! ), hvor dem der havde tid/lyst så kunne mødes til et mini

Hej Dennis

Det er da en rigtig god ide

Problematikken med at man skal være medlem kan jeg ikke se skulle
være en hindring, personer som vil deltage i DMC kørekursuset
skal jo også være medlem.

Men så må man bare alliere sig med et medlem af MCTC
og hvis der allerede er 10 medlemmer, så er der jo plads til 10 mere

"Citat fra MC Touring Camp's hjemmeside:
MC Touring Camp er en campingplads kun for motorcyklister.
Den ejes og drives af MC Touring Club, som er Danmarks største
forening for motorcyklister.
Medlemmer af MC Touring Club Danmark har adgang til campen.

Adgang til pladsen har alle MCTC medlemmer med partner og børn.
Hvert medlem kan desuden medbringe én gæst, som ikke er medlem af klubben.
"citat slut:

Så hvornår skal jeg reservere weekenden i fremtiden.
Jeg har en ledig gæste plads
--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-07-03 18:48

Jens U wrote:
> [...]
> klubben. "citat slut:
>
> Så hvornår skal jeg reservere weekenden i fremtiden.

Hej Jens.

Ja, så er der jo ikke de store problemer i det, så skal der bare
findes en weekend

det eneste problem jeg så lige kan få øje på, er faktisk, at man så
skal komme i nogenlunde samlet flok !

HVAD SÅ !!! HVILKEN WEEKEND SKAL VI TAGE !!!!!! ?????

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-07-03 19:20

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> HVAD SÅ !!! HVILKEN WEEKEND SKAL VI TAGE !!!!!! ?????

Som tidligere foreslået - sidste weekend i august?

--
Tony
FZS1000

Fra : J.C.Kløve

Dato : 20-07-03 21:19

I tråden: bfemft$1scm$1@news.cybercity.dk,
Skrev Tony Lorentzen :

> Som tidligere foreslået - sidste weekend i august?

Jeg vil gerne med - og JEG har plads til at medtage en ekstra

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-07-03 22:16

Tony Lorentzen wrote:

> Som tidligere foreslået - sidste weekend i august?

Hej.
Jamen så siger vi det,( vi bliver jo nok aldrig enige, hvis der ikke
er en der tager beslutningen ) den sidste weekend i August er hermed
officiel
"DFM hygge/træf weekend på Mc Touring Campen"

Tony, skriver du et par ord på http://www.dkfritidmotorcykel.dk/ ?

Jeg laver en ny tråd, hvor man kan skrive, om man regner med at møde
op, og om men er medlem eller gæst