tykke mænd på træf-uff
Fra : Charlotte Petersson

Dato : 16-07-03 21:36

Så fik jeg taget mig sammen, billederne er på min DFM profil nr. 683. Sammen
med et par andre der muligvis kunne være af interesse, det siger "GRISEN" i.
Hvorfor er der ikke prof. mandestrip på træf? Selv "tyrene" var der ikke
meget ved, er det så i kommer til at se bedre ud?

--
Charlotte Petersson
Lykkelig ejer af en lortebrun guldvirago.

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-07-03 23:06

"Charlotte Petersson" <egersundvej@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvorfor er der ikke prof. mandestrip på træf? Selv "tyrene" var der ikke
> meget ved, er det så i kommer til at se bedre ud?

Du kommer på de forkerte træf.
Jeg har set mandestrip til flere træf.

Rittig

Fra : Pwh

Dato : 16-07-03 23:04

Claus Rittig wrote:
> "Charlotte Petersson" <egersundvej@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Du kommer på de forkerte træf.
> Jeg har set mandestrip til flere træf.
>
> Rittig

Ja, hver sin interesse ;)

/Jens

Fra : Ninja Rider

Dato : 16-07-03 23:12

Hejsa

Pwh wrote:
> Ja, hver sin interesse ;)

Køre Rittig ikke også Honda?
Kunne ikke lade være.....

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-07-03 23:54

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark> skrev i en meddelelse

> Køre Rittig ikke også Honda?
> Kunne ikke lade være.....

Hmmm...
I det mindste har JEG ikke lige været til træf og se på FEDE mænd, men det
var der en større del af skribentskaren herinde fra der var.
Nej, der er selvfølgelig masser af træf med pigestrip, men på nogle træf er
der også lidt for pigerne at kigge på - og der kommer så mange søde piger på
de træf, så bum bum bum...

Rittig

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-07-03 23:51

Claus Rittig wrote:

> I det mindste har JEG ikke lige været til træf og se på FEDE mænd,
> men det var der en større del af skribentskaren herinde fra der var.

Jeg så ikke nogle fede mænd på scenen, men ok - jeg kører heller ikke Honda,
så ...

> Nej, der er selvfølgelig masser af træf med pigestrip, men på nogle
> træf er der også lidt for pigerne at kigge på - og der kommer så
> mange søde piger på de træf, så bum bum bum...

Jeps. Jeg var faktisk overrasket over hvor mange søde piger, der var på TPT.
Okay der var også en del 15-16 årige tøser på scootere - men derudover var
standarden faktisk ganske ok!

--
Tony
Kilofazer

Fra : Pwh

Dato : 17-07-03 10:29

Tony Lorentzen wrote:

> Jeg så ikke nogle fede mænd på scenen, men ok - jeg kører heller ikke
> Honda, så ...

Sådan er det jo, nogle tager på træf for at kigge på mandestrip
og andre tager på træf for at se på motorcykler

/Jens

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-07-03 11:54

Pwh wrote:

> Sådan er det jo, nogle tager på træf for at kigge på mandestrip
> og andre tager på træf for at se på motorcykler

Ja - eller for at:

1) se husmor strip
2) drikke bajere
3) komme væk fra konen/kæresten
4) få lov til at opføre sig som en drengerøv
5) hygge med andre ligesindede
6) få kørt lidt mc

Alt i alt et godt træf hvor alle ovenstående punkter blev fuldført!

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Thomas Hjort

Dato : 17-07-03 11:40

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, hver sin interesse ;)

LOL

Thomas

Fra : noname

Dato : 17-07-03 12:33

Ja jeg tager på træf for at se motorcykler, for kvinderne er der sgu ikke
mget ved.

De er sgu alle i 30 - 40 års alderen med kort rødt hår.

Så er mc'erne trods alt bedre at se på.

Hilsen Slanke, smukke og lækre Per ( Selvom jeg mangler lidt selvtillid)

Fra : Charlotte Petersson

Dato : 17-07-03 18:38

såså Per
Jeg har ikke kort rødt hår.
Og Tony:
nej til 1)
ja til 2)
nej til 3) ( har ingen at slippe for)
nej til 4) (men det ville være kedeligt uden dem)
ja til 5)
ja til 6)

Fra : GRISEN

Dato : 18-07-03 22:26

On Wed, 16 Jul 2003 22:35:34 +0200, "Charlotte Petersson" <egersundvej@hotmail.com> wrote:

>Så fik jeg taget mig sammen, billederne er på min DFM profil nr. 683.

uuhha.... skal vi snart kåre sitets skumleste galleri?

*
Jan

Fra : Armand

Dato : 19-07-03 00:59