Galten Mc Træf 1-3 August
Fra : Brian W.

Dato : 16-07-03 20:54

Galten MC TRÆF 1. - 2. - 3. August
Så er tiden inde igen til at komme og besøge os.

Traditionen tro afholder vi det årlige træf 1. weekend i August.

Program :

Fredag : Tilmeldingen er åben fra ca kl 16.00

Grillen vil være tændt fra kl. 1830. Der vil være forskellige konkurrencer i
løbet af aftenen

Live musik med " Kaj og Stjernerne".

Lørdag :

Igen i år er det muligt at teste hypper og råberør på sin MC, når Lars MC
stiller dynojetten op, og udfordrer din motorcykel. Løbende diverse
konkurrencer

Der bliver arbejdet på at du kan prøvekøre nye Harley Davidson og Buell fra
CAPS i Århus.

Kom og oplev 75 kyllinger på spyd, og ikke mindst, smag dem.

Musik: Henrik Bolding og Balle

Ryan Larsen - Kanon tråd

Nissen Out-Law - Kanon Rock fra Århus

Striptease skal i heller ikke snydes for, så vi har hyret Maria Fisker ( hun
er lækker )

Da vi hvert år bliver flere og flere har vi sørget for et større telt,
udvidet baren, og mere musik. Marken er pløjet, tromlet og sået, og græsset
er slået og klar til at modtage telte i hobetal.

Pokaler til største klub, længst kørende m/k ind og udland, samt bedste
brænder.

Galten er klar, er i klar????

Vel Mødt Galten Mc Tlf. 86945857

Info: Tirsdag 1900-2300 Århusvej 2178464 Galten
http:://www.GaltenMc.dk

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Esben Bøll

Dato : 17-07-03 09:19

Lyder godt.
Man skal da aldrig gå glip af fede motorcykler og lækre damer
http://www.stripgirl.dk/Danskstrip/Girls/MariaFisker/mariabilleder1.htm

Jeg er næsten allerede på vej!!

MVH Esben Bøll
TA 95

Fra : Esben Bøll

Dato : 17-07-03 10:21

Hvordan med overnatning.
Er der plads til at slå sit lille telt op?

Fra : Brian W.

Dato : 18-07-03 12:41

Esben Bøll wrote:
> Hvordan med overnatning.
> Er der plads til at slå sit lille telt op?

Ja der er masser af plads.. Så kom lystigt. Håber på at se en hel del
herinde fra????

Fra : Ninja Rider

Dato : 17-07-03 12:03

Hejsa

Esben Bøll wrote:
> Man skal da aldrig gå glip af fede motorcykler og lækre damer
> http://www.stripgirl.dk/Danskstrip/Girls/MariaFisker/mariabilleder1.htm

Det link er dødt, men her er hendes officielle side:
http://www.strip4you.dk

Enjoy!...

Mvh Emil

--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 18-07-03 17:02

Brian W. wrote:
> Galten er klar, er i klar????

Ja, du kan tro vi er klar. Jeg kommer dog først lørdag.

--
MVH Kenneth Egholm
www.RaptorMC.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~